Hey, Zijn er hier mensen die ervaring hebben met speekseltesten voor het bepalen van je vruchtbare periode? Ik heb vorige keer een cycluscomputer op basis van temperatuur gebruikt en kreeg wel erg lang de lampjes "vruchtbaar", dan ineens de vals positieve melding "zwanger" die dan een week voor mijn periode weer verdween en vandaar dat ik dacht dat dit misschien als bijkomend iets zou kunnen helpen. Kun je dat met een gewoon vergrootglas of dergelijke ook doen of moet je zo'n speciale speekseltestmicroscoop kopen omwille van de factor van vergroting? Alvast bedankt. Groetjes, Silinde.
Sorry geen ervaring mee,heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord! Mss weten de andere dames er meer over. Succes
Ik heb de Donna speekseltest ooit eens gebruikt. Vind het geen aanrader. Het ding is net zo groot als een lippenstift. En je moet goed kijken wil je iets kunnen begrijpen van die hele speekselstructuur. Ik snapte er in elk geval geen snars van en ik vond het maar een onhandig ding. Mijn tip: houdt het gewoon bij een urine-ovulatietest. Veel gemakkelijker. Je hebt ze ook goedkoop van Sensitest bijvoorbeeld. Via internet te bestellen en makkelijk afleesbaar.