Eierstok krampjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marknes, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Graag wil ik jullie toch nog iets vragen, ik heb nog geen last van misselijkheid en dergelijke of gespannen borsten, helemaal niks.

Het enige wat ik continue voel is mijn rechter eierstok, krampjes zeg maar niet heel erg pijnlijk maar wel altijd aanwezig aan 1 kant. Dit heb ik al vanaf de eisprong en is eigenlijk niet meer weggegaan.

Herkend iemand dit? Is dit wel normaal? ben bang dat het lijkt op een bbz..

Alvast bedankt!

2. amberamir

amberamir Lid

4 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er ook last van! alleen heb ik meer klachten (misselijkheid, gespannen borsten en koude rillingen).

of het normaal is..ik weet het niet ben pas 7 weken zwanger.

3. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is volgens mij normaal, heb ik ook gehad en heb t toen mn gyn gevraagd, ik had t altijd links onderin.. Ze zei dat dat het gele lichaam was wat actief aan t worden was voor hormoonaanmaak om je zwangerschap in stand te houden.. Ze heeft er toen ook even met een inwendige echo naar gekeken en toen zag je ook idd dat er een groot geel lichaam zat en dat was een beetje pijnlijk, maar wel heel positief zei ze...
    Dus hoop jullie hier een beetje mee gerust te stellen, maar als je echt twijfelt moet je gewoon even je verloskundige bellen.

4. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor je reactie!!! Dat stelt me inderdaad wel weer een beetje gerust. Heb ook nog even gekeken op internet en klinkt heel aannemelijk. Ben echt heel erg blij om!

5. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

ik heb het ook beide kanten zelfs al een tijdje maar ik ben net bevallen ben bang of ik misschien weer zwanger ben. Ik durf niet te testen. maar dat gevoel keert steeds trg en verschilt per kant.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb het beide zwangerschappen heel erg gehad, alleen rechts. Was de eerste keer ook bang voor bbz maar niks aan de hand.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Grappig, ik lees dit toevallig. Heb hier namelijk ook last van maar nog geen positieve test gehad! Maandag negatief, doe morgenochtend weer een test (late eisprong dus ook laat testen).
    Ben benieuwd of het bij mij ook een symptoom is ;)

8. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Laten we hopen dat het een symptoom is!!!!

Ik heb er gelukkig sinds een paar dagen iets minder last van, maar ik was zo bang. Mooi dat er dan een forum is waar je je ei op kwijt kan.

ik had twee dagen voor mijn NOD getest, want ik had het gevoel van dat het wel eens raak kon zijn.... Maar dat kwam puur door het volle gevoel dat ik had, terwijl ik niet meer gegeten had ofzo was wel vreemd.

9. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook aan de rechterkant, soms links.. Dacht ook meteen aan bbz.. Gelukkig lees ik hier dat het toch wel normaal is en er ook gezonde babys zijn geboren ondanks deze pijntjes!:D

10. lalo

lalo Lid

24 okt 2012
    8
    0
    0
    ik heb het ook het begon 7 dagen na mijn ei beetje steekjes rechts en dag erna had ik wat bloed, en nu heb ik het soms links en rechts meeste toch wel rechts.
    hoop dat het betekent dat ik zwanger ben, 29 oktober is mijn nod

11. 24jarigestudent

25 okt 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen
    Hoi hoi,

Ik heb ook krampen rechts onderin! Las dat veel vrouwen links onderin last hebben. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
    5 okt is mijn NOD.
    Hebben jullie ook last van rugpijn?

12. lalo

lalo Lid

24 okt 2012
    8
    0
    0
    5 november bedoel je?:D
    ja paar dagen terug toen ik wakker werd pijn aan me rug buik en benen, af en toe last van mijn rug niet elke dag.
    hoop dat het een goed teken voor ons mag zijn.

13. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij mij was/is het geen symptoon geweest hoor, ik had het eigenlijk altijd al na de eisprong tot ik ongesteld werd. Alleen nu ik zwanger ben is het gevoel langere tijd gebleven.

Maar ik hoop natuurlijk dat het voor jullie wel een symptoom kan zijn!!!!

14. 24jarigestudent

25 okt 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen
    5 nov bedoel ik idd :D

Heb precies hetzelfde met mijn rug. Vandaag voor het eerst geen last.
    Maar wel heel misselijk en zuurbranden.

Las dat jouw NOD niet meer zo lang duurt :D
    Ga je direct testen? Ben erg benieuwd, naar de uitslag.

15. 24jarigestudent

25 okt 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen

Gefeliciteerd :) Wanneer ben je uitgerekend?
    Ik weet ook niet goed of het wel een symptoom is. Wil zo graag zwanger zijn dat ik bang ben dat ik het me inbeeld. Maar de symptomen die ik hier lees komen wel heel erg overeen.

Hele fijne zwangerschap gewenst :)

16. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Het is nog wel heel pril, 16 juni 2013 zou de datum moeten zijn.

Ik had helemaal nergens echt een symptoon van ( die krampjes had ik 'altijd' al ) , maar toch wist ik het op de een of andere manier. Hoe? Ik had telkens een heel vol gevoel zonder veel gegeten te hebben, maar het was ook niet zo dat het vol voelde van eten ofzo, heel apart. Dus geen tot weinig symptonen is ook heel goed mogelijk hoor! Dat geeft toch ook weer wat meer moed denk ik . Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! Ik heb maar twee rondes hoeven te doorstaan dus heb erg veel geluk gehad!

17. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Bij mij was dit de enigste symptoom (ben nu 4,5 week), nu voel ik die krampjes sinds vanmiddag niet meer.
    Verdwijnen die inderdaad of moet ik mij zorgen maken?

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik had het rond 6 a 7 weken, en was aan de linkerkant.

19. Marknes

Marknes Actief lid

1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik voel ze nu ook niet meer, zijn denk ik met 6 weken ongeveer weer verdwenen. Weet niet als het kwaad kan, want ik heb nog geen echo gehad. Persoonlijk denk ik niet want ik heb nu hele gevoelige borsten, haha dus er is nog wel wat gaande daarbinnen

20. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Hier hetzelfde verhaal :)

Deel Deze Pagina