Au mijn rug!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ickuzz, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    33 weken zwanger, sinds een paar daagjes ontzettende pijn in mijn rug...
    Schijnt dat de kleine vanaf week 30 al aan t indalen is, merkte er niets van maar heb t idee dat t nu zover is..

Voel me misselijk, duizelig, kan nauwelijks lang op mn benen staan.. hoort dit bij t indalen?

Meer dames die zo'n last van de rug hebben?
    Krijg steeds meer 't idee, ik zet m'n rug te ruil op marktplaats ;)
    Moet er toch wat positiefs van maken..

:p

2. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik ben in vergelijking met jou nog maar zo kort zwanger, maar ik heb ook al geregeld last van mn rug. Een heel zeurderig gevoel, vooral als ik druk ben geweest of heb getild. Ik ken het ook als je zover als jou bent, ben namelijk vroegtijdig in de ziektewet gegaan mn eerste zwangerschap, omdat ik ivm mijn werk in de zorg ook erg last had van mn bekken en rug. Nog even doorzetten! ;)

3. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf
    Ik herinner me die eerste tijd eigenlijk niet meer, kan even niet bedenken of ik in t begin ook zo'n last had.. maar volgens mij wel toen 't eenmaal ging groeien, nu is het steeds erger aan t worden. Hopelijk gaat t bij jou straks beter, als je de hele zwangerschap zulke lasten hebt, pff moet er niet aan denken :$

Door zetten moeten we sowieso allemaal :) Heb net weer eens wat adviezen gekregen voor 't geval ik denk weeen te hebben.. Word spannend, moet t wel opschrijven want mijn hersens zijn zeefjes geworden :)

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik loop een weekje op je voor maar ik heb dezelfde klachten momenteel. vermoeid, lage rugpijn en last van mijn heupen. Een ben tijdje duizelig en gammel geweest kleine mannetje is bij mij aan het indalen. Het is wel alweer wat minder nu gelukkig. Wel nog flinke laat van mijn schaambeen.

5. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Landgraaf

Ooh wat fijn (niet dat jij de klachten hebt, minder fijn), ben niet de enige die zich zo voelt.. Ook ik voel me echt een wrak, mijn benen lijken wel van pudding gemaakt.. Bij mij is ze naar mijn idee ook aan 't indalen, tenminste of 't echt zo is horen we maandag.

Nog even en dan mogen we verlost worden :)
    Dan weten we waarvoor we het mee maken.

6. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb eigenlijk vrij weinig van het indalen gemerkt bij mijn eerste zoontje. Ik had ook wel rugpijn op het laatst, maar dan kan ook gewoon door de zwaarte van je buik enzo komen. Op den duur kreeg ik alleen een paar keer wat felle steken in mijn vagina en tijdens de volgende controle bleek hij ineens al 'vast' te zitten, dit was met 34 weken.... Ik denk dat die pijntjes dus vooral komen doordat je gewoon op het einde zit en het voor je lichaam ook wat zwaarder wordt allemaal, probeer anders wat meer te rusten en kijken of het helpt.

7. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik heb ook sinds 3 dagen pijn aan rug en boven benen
    Een zeurderig gevoel en het gevoel hebben dat mijn spierkracht verminderd is.
    Lijkt mij nog een beetje vroeg voor indalen....

Deel Deze Pagina