Hoi allemaal, Ivm pco weet ik echt niet wanneer ik moet beginnen met ovulatie testen.. Ik weet dat de een zegt dat moet je met pco niet gebruiken en de ander weer wel.. Aangezien ik clomid gebruik(en in de bijsluiter staat10-17 eisprong) weet ik dus echt niet wanneer ik moet beginnen! Ik zit nu op dag 7.. Ik heb bij mijn andere twee kinderen ovulatie testen niet gebruikt maar omdat ik nu in onzekerheid zit of clomid aan gaat slaan wilde ik het toch eens proberen.. Groetjes
Heb sinds vanmorgen pijn in mijn onderbuik en lage rugpijn.. Beetje menstruatie achting gevoel.. Moet vandaag mijn laatste clomid innemen.. De dag voordat ik echt mijn menstruatie kreeg had ik al verlies maar mijn gyn vertelde dat ik maar moest tellen vanaf de volgende dag?
TrueLove,ik begon altijd op dag 10 met ovulatie testen en deed deze rond 19:00. Vanaf 15:00 dronk ik niks meer en deed ik mijn laatste toilet bezoekje. Wel had ik altijd rond 13-14 mijn ovulatie dus dat was wel makkelijk. Welke testen heb je? Die van zwanger en kids zijn goed en goedkoop en daar kun je dus wat langer mee doen en vaker testen.
Heb er echt geen verstand van haha word nog een drama denk ik😜 heb ze van action gehaalt om te kijken of dat werkt