Een bloedtest is wel vroeg. En als je wel zwanger bent (wat ik je van harte gun) had de bloedtest nu wel al wat meer HCG moeten opsporen. Ik zie helaas ook geen streepje. Op 1 van de laatste lijk ik iets te zien maar is niet roze in mijn ogen. Toch duim ik voor je!
Oei oei oei meis.. Geen topic openen als je geen meningen wilt horen. Ik zie ook niets. Succes in ieder geval!
Ik zie geen streepje. Een hcg van 0,1 is 100% negatief en zal dat morgen ook nog zijn. Hoop voor je volgende ronde meer kans.
Waarom laat je trouwens zo vroeg na je ei bloed prikken? Bijzondere arts die daar zn medewerking aan verleent. Je schrijft bovendien dat je ei 4 april was (een week voor 11 april). Dan is 6 april voor een innesteling wel onwaarschijnlijk vroeg! Hopelijk heb je je een beetje verrekend en komt het allemaal goed.
Onzin wat jullie zeggen als een bloedtest negatief is blijft het zo Ik heb het meegemaakt met dochter was de bloedtest ook negatief. Een week later een vette positieve test in me handen. Maar ik ga me hier niet druk om maken Heb nog steeds geen bloed verloren dus hoop is er nog en anders weer lekker klussen
Sorry meis, maar dan moet je eisprong veel later zijn geweest dan door jou zelf geschreven 4 april. Mocht je daarvan zwanger zijn, dan had de bloedtest dat al lang aan moeten geven. Helaas heb ik jarenlang ervaring met de medische wereld qua vruchtbaarheidsbehandelingen, dus ik weet echt wel hoe dat werkt met bloedtesten. Maar goed, hoop houden is altijd goed natuurlijk. Maar blijf wel reeel en ga jezelf geen dingen voorhouden die simpelweg niet kunnen. Ja, je kunt nog zwanger zijn en nog positief gaan testen, maar dan zou je nu net een paar dagen na je eisprong moeten zitten waardoor de bloedtest veel te vroeg heeft plaatsgevonden. Succes en ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn!
Jammer dat je argumenten die je niet wilt horen gelijk afdoet als 'onzin'. Als ervaringsdeskundige op gebied van vruchtbaarheidsbehandelingen EN als reeds 15 jaar gediplomeerd medisch analist heb ik inderdaad amper recht van spreken Ik zeg niet dat je test nooit positief zal worden, maar met een uitslag van 0,1 wordt het zeker de komende paar dagen niet positief. Met een eisprong op 4 april is deze uitslag gewoon een 100% niet-zwanger'. Ik kan het niet mooier maken. Misschien de volgende ronde meer geluk, of misschien heb je je net een paar dagen verrekend en moet het nog komen. Want als je echt 4 april je eisprong hebt gehad dan is een eventeel embyo nog maar net ingenesteld en heb je waarschijnlijk veel te vroeg getest. Ik hoop het laatste voor je.
Ik zie echt helemaal niks sorry. Als je jezelf blijft aanpraten dat je zwanger bent kan je ook Fake zwanger, of wel schijn zwanger zijn. In je andere topics zag ik ook niks op je testen .
Lola dit soort reacties kan je verwachten. Als je liever geen andere meningen hoort kan je misschien beter dit topic laten sluiten? Wij geven aan wat wij vinden, de één wat aardiger dan de ander maar allemaal komt het op hetzelfde neer. Het is dan ook niet fijn als alles wat niet naar jou zin is onzin is.
Ik denk eerlijk gezegd dat TS een bloedtest kreeg, omdat ze niet zeker wist waar ze in haar cyclus zat. Geen arts zou een test een week na de eisprong al doen, want als je de test een week na de eisprong zou doen dan zou deze inderdaad in de eerste instantie negatief kunnen zijn en drie dagen later alsnog positief kunnen worden en dan heb je dus geen drol aan die test . Dus in zoverre heeft TS wel een punt. Maar om eerlijk te zijn, zie ik ook niets op de testen en denk ik dat de kans dat je zwanger zou zijn bij een volgende bloed test ongeveer net zo groot is als de kans dat een willekeurige vrouw die niet aan de pil is zwanger is op een willekeurig moment. Niet heel groot dus, maar een kleine kans is altijd wel aanwezig. Ik hoop dat je alsnog snel zwanger mag worden!!
ik zie niets op je testen.. heb je er vandaag weer een gedaan? in iedergeval wens ik je veel succes met zwanger worden en hoop ik voor je dat je gelijk hebt en het al bent!