Hallo allemaal heb gisteren twee testen gedaan kruidvat op beide Lichte streep binnen de vijf min maar ben twee weken na me menstruatie Is dit niet te snel Bedankt alvast voor het mee kijken
Ik zie helaas niks maar je kan er alsnog morgen of overmorgen nog eentje doen dan moet die zijn opgelopen. Succes alvast.
Twee weken na je menstruatie? Dan denk ik dat ze reageren op je eisprong. Zwanger zijn lijkt me sterk.
Als je twee weken na je menstruatie zit, kan het zijn dat de test reageert op je eisprong (lh piek) dat blijken deze testen helaas ook te doen. En anders over 2 dagen nog eens testen.
Op de bewerkte zie ik wazig iets maar dan lijkt het mij eerder een reactie op lh-hormoon dan een zwangerschap.
Reactie op lh hormoon helaas. Maar ik vraag me af waarom je 2 weken na je menstruatie al met een zw test gaat testen. Je weet toch dat je dan nog niet zwanger kunt zijn.
Omdat ik enorm last van mijn tepels had Miss ook goed om te weten vorige maand heb ik primolut Gehad omdat ik in mei een lisectie heb gehad waarbij het mis is gegaan En ik later met spoed ben op genomen om een ader te laten hechten Ik kreeg de kuur omdat ik in een keer 12 dagen menstruatie had en vorige maand 8 dagen en nu in een keer vijf dagen maar we wachten af
Dat heb ik normaal nooit maar wacht een paar dagen En test ik weer wil wel duidelijkheid voor ik iedereen het zeg
Voor je iedereen wat zegt?! Dit zijn écht geen positieve testjes. En je zit ook nog eens verkeerd qua cyclus. Waarom zo hardnekkig? En als zs straks wit zijn niet gaan bleren dat je een miskraam hebt gehad, ok?!
Je lichaam us geen machine die elke maand hetzelfde doet! Je bent niet zwanger anders had er echt wel een duidelijk streepje gestaan en jouw test is echt negatief. Je lichaam is waarschijnlijk van slag Door de kuurtjes primolut, zou het voor de zekerheid gezellig maken de komende dagen en over een dag of 15 opnieuw testen.
Wat wil je iedereen vertellen? Je kan onmogelijk twee weken na menstruatie zwanger zijn want diebtwee wekeb je kado krijgt bij de arts is er nog helemaal niets! Pijnlijke tepels borsten is een vaakvoorkomend iets bij een eisprong net als dat dat vaker voorkomt een kvtest op lhpiek reageerd En als je valse menstruatie zou gehad hebben wat sommige vrouwen ook hebben zag jou test er wel veel duidelijker uit dan dit
Ook je eisprong brengt kwaaltjes met zich mee.... Lees je even in qua zwanger worden, dan wordt het een stuk duidelijker voor je en test je niet meer 2 wkn na je menstruatie
Gewoon over twee dagen weer testen en erna....als hij donkerder wordt. Als lijkt het mij sterk. Vind deze test ook niet positief, ik heb zulke strepen zo vaak gehad. Als hij donkerder wordt dan zou ik eerder blij worden.