ik heb vanmorgen een zw test gedaan van zwanger en Kids eerst zag ik niks maar na een uur ofzo toch een heeeeel licht streepje je moet echt turen en hij is roze.. toen nig en test gedaan omdat het een uur later was.. deze test gaf eenzelfde streepje heel. licht maar na ong 10 min.. ook heel. licht maat wel. roze (helaas op de foto niet te zien vandaar geen foto) zostraks weer een test gedaan en die is echt negatief (wit alleen een controle streep) iemand dit ook meegemaakt en toch zwanger? vind het zo spannend en verwarrend kan het bijna niet geloven..
ik zou even wachten. In een paar uurtjes neemt hcg niet toe. Morgen of overmorgen nog eens proberen (en ik snap dat het moeilijk is hoor)
Ze schijnen nogal eens vals positief te testen. En ook indrogers te geven. Heb je evt een foto van jouw test?
foto is helaas niks te zien ze zijn net iets te licht... maar het rare is dan dat ik 2 indrooglijnen zou hebben en de 3e niet... en de eerste 2 testen van s' ochtends zijn de lijntjes even breed als de controle lijn en ook heel licht roze en de middag test is gewoon niks te zien.... dan zou daar okk een indrooglijn te zien moeten zijn of vergis ik me daar in.... en anders idd morgen maar ff naar de kruitvat 😊
ja.. hij lijkt iets donkerder te zijn als gister maar kan ook zijn dat ik het zo graag wil dat ik het zie. 😕 ga vandaag naar kruitvat 2v5 en dan morgen ochtend daarmee testen 😊
Dat kan hoor die indrooglijnen, vooral met dipsticks . Kan te maken hebben met net teveel urine, te lang onderdompelen of voorbij de max streep komen. Enz enz. Ik zou zeker even een kv halen, die zijn echt wel snel duudelijk .