Hoe snel hcg verdubbelen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loenepoen, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Hoi dames,

Gisteren heb ik hier een foto geplaatst van mijn testjes. 1 was met ochtendurine, maar heeeel twijfelachtig. In de middag nog 1 gedaan, wel iets duidelijker en roze. Maar nog steeds heel erg licht.

Nu heb ik vanmorgen weer een testje gedaan en hij is niet donkerder geworden dan die van gisterenmiddag, maar zo ongeveer hetzelfde.
    Nu doen mijn borsten ook nog steeds zeer.

Eerder heb ik al 2 maal een vroege miskraam gehad, en deden 1a2 dagen voor dat het bloedverlies kwam mijn borsten niet meer zeer. De testen bleven toen even gelijk en werden toen langzaam iets lichter.

Nu ben ik bang dat het weer fout gaat omdat mijn test van vanmorgen niet is opgelopen (morgen moet ik ongesteld worden met cyclus 30 dgn)...

Wat denken jullie, zou hij al donkerder moeten zijn, of wil dit nog niet echt iets zeggen???

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Hcg verdubbelt iedere 2 dagen.
    Morgen dus nog een testje doen!

3. gemke

gemke Niet meer actief

Lieve schat juist omdat je al een miskraam hebt gehad vraag ik me af waarom je jezelf die vroege testen aan doet ...heel veel vrouwen zijn zwanger voor de periode en worden toch ongesteld zonder ooit te weten dat ze zwanger waren ...wacht altijd in elk geval tot je 1 dag overtijd bent ...ik snap dat dat moeilijk is maar de teleurstelling is zo groot als je vooraf test en een streepje ziet wat vervolgens af komt ..
    Ik hoop dat je steepje duidelijk word en je zwanger bent ...een streepje betekend zoiezo zwanger licht of donker maakt niet uit ...wil je een knal test..ben er dan zeker van dat je overtijd bent

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    hCG moet elke 48-72u verdubbelen. En dan is een stap van 15 naar 30 minder 'zichtbaar' dan van 30 naar 60 en van 60 naar 120. Daarnaast kan een testje een keer meer of minder kleurstof bevatten, dus dat kan ook vertekenen.

Zorg dat je test met hetzelfde merk en urine van ongeveer dezelfde concentratie. En hou in je achterhoofd dat het een indicatie is, geen 'zekerheid'. Dat kunnen alleen 2 of 3 bloedtesten je geven ;)

Deel Deze Pagina