Hele heftige steken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Voila, 25 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila

Voila Niet meer actief

Hoi allemaal! Ik ben ongeveer 2 jaar geleden actief geweest op dit forum en ik ben nu weer terug :) eerste maand geen pil meer en heb mijn ontrekkingsbloeding gehad. Ben wel al aan de ovulatietesten omdat ik gelijk zicht wil hebben in mijn cyclus door eerdere onregelmatigheid.

Als ik uitga van een 35 cyclus zou ik nu ergens mijn ovulatie moeten hebben. Alleen alleen maar negatieve testen (hij loopt wel op!)
    Gistermiddag kreeg ik een menstruatieachtig gevoel die in de avond heel heftig werd met steken bij mijn rechtereierstok met uitstralende steken naar jawel mijn vagina... Daarna zelfs bij mn kont.ja sorry ik kan het niet anders omschrijven. Maar ik had echt heel veel pijn, kon wel huilen! Dit kan toch niet ovulatiepijn zijn!? Heb dit nog nooit gehad.
    Aangezien ook mijn ovulatietesten nog niet knal zijn schrik ik hiervan. de pijn is nu weg. Gelukkig!!
    Iemand ervaring of tips?

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Het kn wel degelijk ovulatiepijn zijn. Je hebt de pijn voorafgaand aan je ovulatie, omdat de druk dan hoger is in de eierstok. Kijk het even aan, als het erger wordt of je krijgt koorts dan zou ik contact opnemen met de huisarts. (Heb je je blindedarm nog?)

3. Voila

Voila Niet meer actief

Tot nu toe geen last meer. Gelukkig maar. Ik heb mijn blindedarm nog.. Ik hou het in de gaten. Hoop niet dat ik voortaan zoveel ovulatiepijn heb. Ben wel eens eerder gestopt met de pil maar nog nooit deze pijn ervaren. (Voelde uberhaupt nooit mn ovulatie)

Deel Deze Pagina