Wij hebben vorige maand heel positief getest met de test van de action. Was toen ruim 5 weken zwanger maar helaas is dat een miskraam geworden. Nu vroeg ik me af of je met deze testen ook eerder kunt testen? Die van de kruidvat daar kon dat wel mee maar hier weet ik het niet mee.
Het voelen van een eisprong is niet betrouwbaar, maar ik neem dat je dat weet Wat vrouwen denken te voelen alszijnde eisprong is bijna altijd de laatste groeispurt van het ei. Dit voel je een paar dagen voor je eisprong Ik zou er daarom vanuit gaan dat je nog niet op 9 dpo zit, maar ergens rond 6 dpo. Zodoende kan je ook niet te vroeg testen Succes en ik hoop dat je test snel blijvend positief zal zijn.
Klopt maar ik weet precies wat ik voel en de ovuluatie testen zijn het iedere maand met mij eens haha. Doe voor de zekerheid wel altijd zo'n test erbij want je kan het indd fout hebben
Maar als de ovulatietest positief is op het moment dat jij meent je eisprong te voelen dan voel je zoals RoGiJuli al zegt de laatste groeispurt.