ovelatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hellopretty, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    ik heb gisteravond een test gedaan daar was het streepje nog heel licht op.
    nu had ik vandaag last van witte afscheiding en net wit slijm en steekjes onder in mijn buik.
    iemand enig idee of dit mijn eiersprong kan zijn of dit is de eerste keer dat ik testen gebruik daarom misschien een hele domme vraag.

2. ShirleyNick

ShirleyNick Actief lid

11 sep 2016
    126
    0
    0
    NULL
    Olen België
    Als je je eisprong hebt dan verlies je doorzichtig rekbaar eiwitachtig cervixslijm, zo kun je het het merken, als je je eisprong hebt is je cervixslijm het rekbaarste en dan neemt dat terug af,
    Hier een foto dat in gevonden heb die de volgorde geeft van na de menstruatie tot de volgende menstruatie ..

Veel succes alvast ! 🍀

3. ShirleyNick

ShirleyNick Actief lid

11 sep 2016
    126
    0
    0
    NULL
    Olen België
    Hier de foto was em vergeten ☺️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      16,3 KB
      Weergaven:
      7
  4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt al wel een positieve ovulatietest gehad waarbij beide streepjes minstens even donker zijn? Want een licht tweede streepje op een ovulatietest zegt helemaal niks Dat is dan gewoon een negatieve ovulatietest. Een vrouw heeft namelijk de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op kan reageren.
    Pas als beide streepjes minstens even donker zijn, heb je je LH-PIEK te pakken en vindt binnen 48 uur daarna je eisprong plaats.

Vruchtbaar slijm kun je overigens al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. Je kunt daar dus niet aan aflezen wanneer je je eisprong hebt. Je kunt er alleen aan aflezen dat je je in je vruchtbare dagen bevindt.

Steekjes duiden veelal op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt waar je vaak niks van voelt of merkt.

5. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    dankjewel voor de foto dat was het zeker weten niet het was wel rekbaar maar niet zo.

nee nog geen test gehad met beiden streepjes zo donker alleen maar hele lichte streepjes.
    ben hierin heel erg nieuw allemaal vandaar de vaag maar jullie leggen het super uit dankjewel.

hopelijk dat die van de week oploopt verwacht hem wel deze week als die normaal loopt maar dat weet ik niet.

dankjewel

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ovulatietesten hoeven overigens absoluut niet op te lopen. Vaak knallen ze plots uit het niks!

Vandaar ook dat het belangrijk is om dagelijks te testen.
    Sommige vrouwen testen 2x per dag ('s morgens -niet met ochtendurine, dat mag niet- en 's middags) zodat ze de piek niet mislopen.

7. Hellopretty

Hellopretty Actief lid

29 aug 2016
    338
    193
    43
    Vrouw
    de testen lopen nu op dus ga morgen 2 keer per dag een test doen.
    ik verlies sinds gisteren cervixslijm precies zoals op de foto.
    ben benieuwd zal mijn eerste eiersprong weer zijn sinds maanden.

Deel Deze Pagina