Vandaag of morgen nod, te licht he? en die van tov 2 dagen gelden onvoldoende opgelopen.. Wat jullie? Kan je gewoon n streepjes plasser zijn?
Hij is wel licht maar heb je ook een foto van die van 2 dagen geleden om te vergelijken? Misschien een latere innesteling bijvoorbeeld..
Ik had ook zoiets rond mijn NOD. Is allemaal goedgekomen. Hoe hij is tov 2 dagen geleden weet ik niet, want die foto staat er niet bij.
Ik heb al 4 vroege miskraam gehad.. Dus ben heel sceptisch, nu even de test van 2 dagen geleden ( middagurine) erbij.
Het is een beetje moeilijk als de testjes niet naast elkaar liggen, maar ik denk dat die van vandaag toch duidelijker is.
Op die van vandaag zie ik wel wat. Op die van 2 dgn geleden niks. Sowieso moet je geen middagurine met ochtendurine vergelijken dat geeft een vertekend beeld. Hoe zeker ben je van je eisprong? Ik zou over 2 dgn nog een keer testen.
Misschien is je eisprong later geweest? Dat je NOD ook later is.. Over twee dagen weer een keertje testen..
Manaolana, niet. Behalve nu cyclus dag 28 heb n app die vruchtbare dagen/ eisprong uitrekend. Nog een foto van nu wat langer opgedroogd Ik kan geen vergelijkingsfoto maken die van eergister is nogal verkleurd ( gelig)
Vind die van vandaag dan toch wel duidelijk hoor.. zou inderdaad over 2 dagen nog eejd testen! Hopelijk is hij dan mooi opgelopen.
Enetje ik ook mr m'n gevoel is mwah ach zit niets anders in dan afwachten..hoe gaat t met jou? Nu zwanger? Gefeliciteerd! Spannend he die eerste weken?
Ja hier ook nog heel spannend. Heb een topic gestart over zwanger en bloedverlies, daar heb ikchet hele verhaal in gezet. Dus ook hier nog heel spannend en afwachten of het goed mag gaan.
Ik zie zeker wel een streepje. Als je niet zeker bent van de dag van je eisprong, dan zou ik over 2 dagen nog eens testen op hetzelfde moment van de dag. Ik heb ook een cyclus van 28 dagen, maar mijn eisprong wisselt wel steeds.
duimen blijven draaien ik zie nu wel een beter 2e streepje als die van eerder hoop alles goed mag blijven gaan
Vind m wel duidelijker. Een app is geen goede methode voor het berekenen van de eisprong. Mogelijk is deze later geweest. Ik zou overmorgen nog eens testen