Hoi hoi, ik ben hier al een tijd niet geweest. Mijn zoontje is inmiddels bijna 15 maanden. Ik geef nog steeds borstvoeding. En ben nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling. Nu hebben mijn man en ik het een paar keer onveilig gedaan. En gisteren een action test gedaan. Kwam binnen paar minuten een heel licht roze streep op. Nu ik weer kijk is het grijs geworden. Later op de dag nog eens getest. Niks meer. Was nog wel met een early van de action. Vanmorgen weer getest. Maar de test deed het niet. Ik hoop zo dat het raak is. Al is het niet gepland. Meer vrouwen hier ervaring mee?
Ik zou een kV 2v5 gebruiken. Mijn is het zelfde overkomen, mijn zoontje was 7 maanden ik gaf ook borstvoeding maar deed het ook onveilig omdat ik zo iets van had het zou vast wel niet zo snel lukken met de borstvoeding door. Ik was vaak misselijk dus dacht ik ga maar is een testje doen en ja hoor dik positief ik was al 8 weken toen ik het had ontdekt, deze is jammer genoeg geëindigd in een MK bij 12 weken. Sinds die miskraam zijn wij eigelijk terug aan het proberen.
Action test is wel betrouwbaar hoor binnen afleestijd anders doe morgen een kruidvat 2 voor 5 misschien dqn duidelijkheid of wanneer is je nod?
dat weet ik dus niet wanneer mijn nod is. Ben sinds de bevalling niet ongesteld geworden door de borstvoeding. Al 15 maanden nu dus niet.
Als je de komende dagen geen streepje meer krijgt op een test, kan het ook nog goed zijn dat je test gisteren op je eisprong gereageerd heeft. En ja, al veel vrouwen hebben hier bewezen dat een zwangerschapstest met een licht streepje op een eisprong kan reageren. Dat zou dan wel betekenen dat je natuurlijke cyclus op gang is gekomen en dat je binnen nu en twee weken ongesteld wordt (of niet natuurlijk als je de afgelopen dagen nog sex hebt gehad). Mocht het streepje echter op gaan lopen, dan zou je inderdaad zwanger kunnen zijn!
Geen streepje meer te zien helaas. Had me er toch wel op verheugd. Die hele reeks van de action deed raar. Behalve die ene met de streep dus. Maar dat kan eigenlijk niet toch? Op een ei sprong reageren. Zijn andere hormonen. Andersom kan wel dacht ik.
Bij mij reageerde de kv 2v5 test wel degelijk op mijn eisprong! Ik d8 namelijk mn ei al gehad te hebben Maar dit was dus niet zo
Zelfs de digi clearblue zei 1-2 zwanger als reactie op de lh piek! Dat was bewezen met echo's op dezelfde dag waar een groot rijp ei te zien was. Het moet niet mogen, maar komt heeeeel vaak voor helaas.
We zullen zien dan. Over ongeveer 2 weken haha. Zal dan de eerste menstruatie zijn sinds dat ik zwanger was van mijn zoontje. Maar mag ook wel weer nu. Weet ik dat het weer werkt.