Ongeveer 3 november gestopt met de pil. Dus zit nu ongeveer op 2/3 dagen voor nod. Ik kon niet wachten dus heb toch getest. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was het na het stoppen met de pil ook gelijk raak. Dus wat denken jullie? Ik zie een heeeeel licht streepje.
Zien jullie het hier ook? Of word ik nou gek.. net naar Ah geracet voor clear blue maar hadden ze 'm niet! En morgen vroeg werken Bij jou zie ik het idd ook! Gefeliciteerd!
Ik vind bij de bovenste een pennenstreek en lijkt niet roze. Van deplustesten ben ik geen fan omdat er vaak een voorgedrukte streep staat
Bij jou zie ik het wel heel licht... ik doe zondag ochtend weer een test dan hoop ik dat het duidelijker is. Balen he.. toch niet echt zekerheid nog. Wanneer ga jij weer testen? Ben benieuwd! Laat het weten
Bedankt meiden voor de reacties .. doet me goed. Laaste week loop ik rond en ik weet zeker dat ik zwanger ben want dat gevoel heb ik.. stom he En dan doe je een test met een heeeeel licht streepje en dan geloof ik het niet haha. Ben benieuwd naar de volgende test. Nog meer meiden met een tuurstreepje?
Hey love poison Ik ben al jaar gestopt met pil. Deze week echt het gevoel dat er iets aan de hand is in m'n lichaam maar kan ik me natuurlijk ook verbeelden. Ook een (hopenlijk was het dat') innesteling bloeding. Zit net als jou 2 dagen voor nod.. ben aan het twijfelen morgen of zondag weer te testen en dan met clear blue. Op andere forums lees ik al is het streepje zo licht hij is er alleen als het hormoon er is dus ik ga duimen voor ons 2!!
Tijdje gestopt al dus.. ik hoop echt dat het dan deze keer raak is voor je. Clear blue hoor ik niet echt goede reacties over. Heb je die test al liggen? Anders zou ik zeggen koop een test van kv, etos, jumbo, ah Ze zeggen wel dat je beter na je nod kan testen.. maar goed ik kon ook niet wachten.. dus gewoon lekker testen hoor en eventueel na je nod nog eens mocht het negatief zijn
Haha zou graag willen maar heb vanochtend testen online besteld. Die verwacht ik morgen in huis. Wil nu wel met ochtend urine testen. Dus zal waarschijnlijk zondag ochtend worden. Mijn man is dan ook jarig dus zou een heel leuk cadeau zijn
Love poison ik heb gisteren nog een test kunnen regelen en zie foto voor resultaat super pril dus nog maar het staat er toch echt! Hopelijk jij morgen zelfde resultaat!!
Woooow haha superleuk! Dit is toch beter dan een tuurstreepje.. gefeliciteerd meid! Ik ga of vanmiddag testen of morgen ochtend.. of gewoon allebei haha
Nou net een test gedaan van kv. Die blijft dus echt super wit word er nu wel erg onzeker van. Ik heb ook gelijk een test van cb gehaald die digitale. Die ga ik morgen ochtend doen. Ben benieuwd.