dames, Sorry hoor, maar ik ga stuk van de stress. Op maandag had ik een cb met 2-3 weken. Ik deed er net weer 1 en er stond 1-2, duurde wel heel lang voor het erop kwam. Volgens mij gaat het niet goed. Iemand ervaring ermee? Ik moet vrijdag pas bloed gaan prikken, maar 2 dagen in stress leven is niet houdbaar, dus ik vraag om ervaringen.
Dan is de weken indicator niet betrouwbaar, maar ik snap je stress hoor... Zou t morgen nog eens doen met ochtendurine
Als ze beide keren met middagurine heeft getest is de test gewoon betrouwbaar. Daarbij als ze op maandag in de ochtend heeft getest en vandaag in de middag had het resultaat minimaal hetzelfde moeten zijn en niet horen te dalen, tenzij je urine waterhelder was (zeer ongeconcentreerd vanmiddag). Even over een dag of 3 nogmaals testen en duimen voor weer een mooie oploop!
Het is wat het is. Het voelt weer niet goed aan, zoals vorige maand. Hopelijk begin ik snel te bloeden zodat ik het kan afsluiten.
Het gaat er met een zwangerschapstest niet zozeer om of het ochtend of middag is, maar hoeveel je gedronken hebt. Vaak is dat aan het begin van de ochtend hetzelfde: al uren niets meer. In de middag kan dat verschillen en hoe meer je gedronken hebt, hoe minder geconcentreerd je urine is. Ik heb deze testen nooit gebruikt, veel te duur, maar ik hoop voor je dat het toch nog goed zit!
De 1-2 van vanmorgen was met ochtendurine, terwijl maandag de 2-3 met middagurine was. Geen goed teken dus
Helemaal terugzakken naar 1-2 voelt inderdaad niet positief Wat verschrikkelijk balen! Veel sterkte en hopelijk snel wél mooie oplopende testen! ❤
Ik denk dat het helaas ook niet goed is. Bij mij bleef de cb 4 weken lang 2-3 aangeven en dat was ook geen goed teken. Helaas ook een miskraam gehad, bij 8 weken. Heel veel sterkte.
Zo rot Bij mij werd hij na 8 weken alsnpg 3+. Terwijl bij mijn miskraam was 'ie mooi op schema. Het zijn eigenlijk maar gemene rottesten
Ik heb vandaag het zelfde als jij... heb je al uitslag van het bloedprikken? Ik duim voor je, maar ben voor ons beide bang op slecht nieuws