Hoi! In mijn 3e ronde na pil denk ik dat het raak is... Maar ik durf het nog niet te geloven aangezien ik niet exact weet wanneer mijn ei was, dus wanneer ik ongi wordt... Hier liggen mn testen onder elkaar. De laatste is van de 20e (maandag). Zijn allemaal normale van de Action.
Hebben jullie enig idee met ongeveer hoeveel dpo je zo'n streep krijgt? Ik probeer mn ei te achterhalen...
Ah ok... Dan heb ik m goed gegokt... Dus ei op 11 augustus. En we hebben die dag niet eens sex gehad zo zie je maar.... Bedankt dames. Ik wil morgen weer testen... O ik hoop zo dat hij er dan gelijk staat!
Oh hier zie ik hem ook ja! Ik zou zelf ook eens met de predictor testen omdat die mooiere streepjes laten zien
Ik zie wel wat maar ik kan je temp niet zo goed volgen. Ik kan er ook geen 10 dpo uit opmaken namelijk. Heb je ook ovulatie testen gedaan? Want je temp is langer hoog al piekt en daalt die enorm.
Nee, geen ovus gedaan. Expres niet, wilde het wat meer loslaten. Ook heb ik af een toe een wijntje op savonds en ben veel naar festivals geweest. Dus niet echt duidelijk.
Ik denk niet dat je pas 8-9 dpo bent... dan zou je dus al op 4-5 dpo een vage streep gehsd moeten hebben wat praktisch onmogelijk is. Ook ben ik minder hoopvol. De verse foto van gisteren is heel wazig en kan ik amper een streep op ontdekken en daarbij zou je na 4 dagen toch wel een duidelijkere oploop verwachten. Uitgaande van je eerste test op 7 dpo en vandaag dus 11 dpo.