Lieve schat. Hij is echt donkerder. En je weet dat dat niet eens hoeft binnen een dag. Tot zover gaat het goed. Je bent echt zwanger! ‘Insert knuffel-emoticon’
Lief van je ! zie het zelf echt niet .. voel wel op en af wat rommelen onderin de buik en wat steekjes.. het zal wel goed zijn Ik moet even accepteren dat we de slopende onzekere weken weer in gaan denk ik ! Ik test denk ik vrijdag nog een keer voor het laats , als die dan mooi is opgelopen vind ik het prima
Wat ben ik blij om dit soort testen weer bij je te zien. Het is jullie gegund. Dat er over 8 maandjes maar een mooie mini in jullie armen mag liggen.
Ik dacht die testen zijn zo goedkoop waarom ook niet ! De vorige zwangerschap teste ik de middag beter .. blij dat ik er nog een tegen aan heb gegooid !!
Sorry voor al mijn spam ! Moest even de opgedroogde test er bij op zetten .. met de onderste test was ik de vorige keer al 12 dpo , maar dat kan ik nu me nu bijna niet voorstellen .
Ja dat komt meer bij mijn eigen idee , blijft lastig .. wat denk jij wannee mijn ei ongeveer is geweest op basis van de vruchtbaar symptomen .. 27,28,29 juli veel menstruatie krampen , met vruchtbaarslijm en een “nat” gevoel .
Hoppakee!! Mooi dat je nu wat geruster bent! En het mooie van je eigen topic is dat je mag spammen wat je wil
Net weer getest ... los laten lukt nog niet zo goed ! Tips zijn welkom ... zien jullie nog wat oploop met de laatste en gisteren ?
Vind je ?? Bedoel je test van 8 augustus middag en 9 augustus middag ? Ik zie zelf echt nauwelijks verschil