Test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Followyourdreams, 31 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid

23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Ik zie ook zeer zeker oploop. Maar het is denk ik als het om jezelf gaat moeilijker om te zien. Er zit toch een bepaalde onzekerheid/angst waardoor je het zelf misschien iets anders ziet dan iemand die er verder niet emotioneel mee verbonden is ;).
    Was bij mij in elk geval wel zo.

2. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Jaa daar zit een kern van waarheid in .. als dames onzeker testen poste omdat ze twijfelen denk ik altijd jeeee je bent zwanger niks aan de hand , Maarja als t maar bij jezelf is :(

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik zie zeker een mooie oploop, wat fijn dat het nu weer raak is. Hopelijk deze keer een plakbeeb. Gefeliciteerd!!!

Followyourdreams vindt dit leuk.
  4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Absoluut oploop! :thumup:

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie oploop hoor, gefeliciteerd en ik duim voor een plak baby!

6. MoMo0883

MoMo0883 Actief lid

23 mei 2018
    219
    112
    43
    Vrouw
    Met jouw voorgeschiedenis snap ik het helemaal. Ik duim voor een plakbeeb voor je.

7. K00

K00 Niet meer actief

Leg ze maar een naast elkaar met steeds een dag er tussen uit. Dan zie jij het ook :).
    Mooi hoor..gefeliciteerd! Ik ga ook voor een plakbaby

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Elke test geeft oploop in jouw rijtje! We kijken graag mee hoor :thumup:
    En je man/vriend? Kan die je helpen met geloven in de oploop?

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    .haal de testen van 8 aug maar eens weg. Wat een mooie oploop

10. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Mijn man vind 1 x testen genoeg haha , heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in ! Maar het is voor mij voor de eerste dagen een beetje hou vast dat het begin “goed” zit zeg maar .. bij de eerste 2 zwangerschappen liepen de testen niet op maar alleen maar af .. oké die fase hebben we dan iddgval al overwonnen , wat een angst en blijdschap tergelijk weer !

11. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ik vind jullie allemaal zo ontzettend lief !! Jullie slepen me er echt grotendeels al door heen , je kan ook nergens met je gevoel onrust naar toe .. alleen mij man weet het en verder moet je voor iedereen je gevoelens verbergen terwijl je het liefst iedereen wil vertellen hoe je je voelt .. even door bikkelen en met hoop van zegen blijft dit kindje bij ons !

Weetje wat ik wel best gek vind en vraag me af waar dat nou door komt , ik voel gewoon best veel rust in me .. ik kan het allemaal beter relativeren en raak niet helemaal overstuur als ik me even weer onzeker voel , iets zegt in me dat ik me geen zorgen hoef te maken .. toch begin ik af en toe zelf weer met wat als dit en wat als dat ..
    toch kreeg ik dit stukje rust de vorige 3 keren totaal niet , ik werd vanaf de eerste positieve test gewoon echt letterlijk gek van angst en stress , alsof ik die keren het gevoelt heb ?

Durf gewoon voor eigen bescherming niet te hopen dat mijn gevoel dit keer juist is en haal daarom af en toe alles weer zo na beneden met mijn “wat als” gevoel ..

12. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Zo herkenbaar t gevoel wat je omschrijft. Alhoewel dan met t stukje steeds denken van wat als dat heb ik nu nog steeds. Dan geef ik mezelf weer een schop, omder me kont van kom op je bent over de helft met allemaal goede resultaten ophouden nu met je wat als.... de ene dag is beter als de andere dag. Hopelijk is dit voor jullie nu dat t goed blijft gaan @Followyourdreams ik hoop t echt voor je.. liefs. ❤️

13. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Jaaa wat een super mooie oploop :D
    En dat gevoel van je, lekker dat geruster blijven volgen. Alleen maar goed denk ik.
    Hier ook steeds met de miskramen een ongerust gevoel, en deze zwangerschap was alles prima. Ik denk dus dat het heel heel zegt en dat intuïtief je lichaam het juiste voelt.
    Lieve schat gefeliciteerd. En voor de kleine beeb, mooi uitgroeien tot een prachtige beeb!

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ah meid het is gewoon een super spannende tijd!! Ik vond het ook lastig om mijn eigen testen te beoordelen. Je hebt in ieder geval schitterende testen en ik hoop dat je over 8 maanden eindelijk een gezond kindje in je armen mag sluiten

En dat rustige gevoel.. misschien weet je nu dat het gewoon goed zit?

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Elke mijlpaal is er 1. Dus oplopende testen is er sowieso 1!
    Herkenbaar hoor je gevoel! Ik was met de miskraam heel zenuwachtig voor de echo en deze keer niet. Daarbij probeer ik nu te denken; “voor nu ben ik zwanger! Lang naar uitgekeken dus probeer te genieten...”

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Je hóeft het niet voor iedereen verborgen te houden he. Dat is ook alleen maar iets wat in onze maatschappij zo gegroeid is. Als jij het met Jan en alleman wil bespreken; of alleen met een vriendin; of een familielid; dan mag dat :)

17. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Mooi oploop! Ik geloof ook wel in je ''eigen gevoel''. En probeer dat gevoel ook vast te houden en van te genieten. Die rust.

18. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Wauw dat jij dat gevoel ook herkent , ik hoop zo dat het goed zit !
    Super lief van je :)
    En hoe gaat het met jou ? Alweer over de helft !!

19. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hopelijk kan ik dat gevoel steeds meer los laten met de goede adviezen / tips van mijn maatschappelijk werkster .
    En precies wat jij zegt , zolang er geen reden is tot zorgen proberen dat gevoel vast te houden ...

Mi2017 vindt dit leuk.
  20. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Daar heb je ook helemaal gelijk in .. maar toch ergens lijkt het me zo gaaf om straks als de termijn echo is geweest iedereen te kunnen vertellen dat we al 12 weken zwanger zijn en alles goed gaat ..
    probeer het zolang het lukt nog even stil te houden haha :)

Deel Deze Pagina