Oké en dit was me laatste test ! Benieuwd hoe die opgedroogd is ..nog een tikkeltje onzeker , de onderste is wel opgelopen vergeleken met die van gisteren ?
Okee en nu even leren hoe je ook alweer moet genieten Gyn even gebeld , krijg een afspraak thuis gestuurd . Krijg over 10 dagen een echo , dus zo rond de 6 weken
Het is net alsof ik mn eigen test-topic lees. Ik zag door de spanning en onzekerheid gewoon echt niet of ze opgelopen waren. Als ik nu terug kijk, moet ik er om lachen. Ze zien er prachtig uit en lopen supermooi op!
Herken het zeker Hier gaat het goed, op wat bekkeninstabiliteit na Ons mini meisje doet het goed en trapt er flink op los altijd weer een geruststelling. Vindt het echt super om te lezen dat jullie geluk gelukkig zo snel weer voorbij kwam. Vondt het toen echt naar om te lezen toen je in ons groepje zat. Gewoon lekker je goede gevoel volgen Me duimpjes draaien
Ik had exact hetzelfde, ik heb tegen jou nog gezegd dat je hcg in je ogen had, en mijn eigen oploop zag ik niet
Ahhww super lief allemaal !! Vandaag toch wel ff en wat onzeker hoor , vandaag zo dag waarin ik echt even niks voel blehh , ik wil graag stoppen met testen maar omdat ik nu ff een mindere dag heb denk ik weer oh kan beter nog door testen want zolang ik oploop zie heb ik vertrouwen maar ik weet ook wel dat ik gewoon moet accepteren dat het niks zegt en de oploop is gewoon prima maar ik sla dan weer beetje door . Ik denk nu weer , ja heb wel oploop vandaag maar ik voel ook niks vandaag , wie weet is het toch mis maar stijgt hcg wel nog , idiote gedachte hè ... pffffff
Ohhh zo herkenbaar ! Dat denk ik altijd bij het lezen van topics waarin iemand onzeker is , gek is dat he dat je het zelf gewoon niet meer ziet
Oeiiii dat is flink balen en erg pijnlijk ! Oh wat heerlijk een drukke meid , stelt denk ik idd wat meer gerust hè .. kun je er ook van genieten of overheerst toch ook wel erg de angst ? ( ben ik zelf wat bang voor )
Jaaa als je het zo bekijkt duidelijke oploop Altijd gezegd , waarom zul je elke dag testen slaat nergens op .. tot je zelf er in zit en het volledig onder controle wil houden man man .. wat een rot weken die eerste weken !!
Juist door me gevoel weinig angst gevoeld, genieten vondt ik wel lastig... vooral in het begin was vooral nog niet werkelijkheid. Nu ze dus zo fanatiek aan het trappen is gelukkig wel kan er niet meer om heen Haha.
Ohhhh ik voel me sinds gister middag zo onzeker ! Ineens Vrezelijk emotioneel labiel weet even niet meer waar ik het zoeken moet ... ik voel sinds gisteren helemaal niks meer word er zo nerveus van Ik moet straks maar weer een test halen , weet anders niet hoe ik me dag door kom