Ik heb behalve af en aan gevoelige borsten, wat lichte vermoeidheid en zo af en toe emotionele buien eigenlijk geen verder symptomen en toch zagen en hoorden we donderdag een prachtig mooi kloppend hartje. Symptomen zeggen echt niet altijd wat. Maar tegelijkertijd snap ik het wel. Als ik, voor de echo, een dag mijn borsten niet voelde, keek ik bij elke toiletgang of ik bloedverlies had. Ik hoop dat je met elke dag dat je langer zwanger bent, iets meer vertrouwen krijgt en dat je binnenkort een goede echo hebt.
Was er bijna van overtuigd dat wel aflopende test zou zijn , ik heb gisteren accupunctuur laten doen en er werd bijgezegd dat je daarna een hele emotionele ontlading kan beleven , nou en hoe .. er overviel me een Vrezelijk angst gevoel voelde me weer zoals tijdens me miskramen , terug gebeld met de vraag of dat normaal is omdat ik me juist vanaf de eerste test vrij positief voelde ! Hij gaf aan volkomen normaal , met de accupunctuur is er van alles in werking gezet en de angst die er nog zat moet weg , Toch zat die onrust me niet lekker en in combi met even niks voelen maakte ik me zoveel zorgen weer ! Gelukkig is mijn test weer iets opgelopen en is er dus niks aan de hand Ben zo moe van mijzelf
Een hele mooie knaller! Op naar die echo om wat meer geruststelling te krijgen. Het is jullie zo gegund!
Ok. Top. Stop met testen. Is heeeeel moeilijk. Maar doe toch maar. Er moet hier een steunpunt komen, testjunks anonymous
Ik lees wat je schrijft meis, en testen doen 3 keer per dag herken ik ook geloof dat ik wel 100 doorheen heb gejaagd. Als t er niet meer zijn. . Dus als jij je goed voelt bij testjes doen doe dat dan lekker meis. Ik mocht met 6,5 komen. Maar heb er zelf voor gekozen om met 7,1 te gaan. Dat zou een kers op de taart zijn als t hartje dan zou kloppen. En ja hoor t hartje klopt en klopt nog steeds sindsdien ben ik elke week geweest. Gaf rust. En veiligheid. Nu ik t kindje voel (sinds begin deze week) kan ik me er iets meer in berusten en heb een afspraak pas over 2 weken. Zal mij benieuwen. Wat wil ik nu eigenlijk met dit verhaal. Nou jou steun betuigen @Followyourdreams ik hoop dat je er wat aan hebt. Dikke knuffel en geniet vollop van zwanger zijn. ❤️❤️❤️❤️
Ahw super lief zeg !! Nu ik de test gedaan heb gaat het ook wel weer een stuk beter Ik ben benieuwd wanneer ik mag komen ! Over 10 dagen , zo Rond de 6 weken .. we zullen zien Ik hoop dat ik ook voor me eigen rust wat vaker mag komen als het allemaal goed zit !
Wat worden ze bij predictor rijk aan jou Oké stop met testen (moeilijk i know) Maar stop deze centjes lekker in een pracht van een babykamer straks Want je laatste predictor ziet er wederom weer prachtig uit.
De testen geven iets een hou vast , meer idee van als nu al mis gaat ben ik vast voor bereid .. voel me wel redelijk gerust hoor , op en wat steekjes krampjes en sinds vannacht weer wat last van me borsten .. zeg ook steeds tegen mijzelf kom op geniet de symptomen gaan op en af , maar het is zo lastig !! Hoe deed jij dat ook alweer in het begin met je symptomen ?
Helaas is de houvast van de testen nu zo’n beetje op, he. Veel meer kunnen ze niet knallen! Ze kunnen echter wel lichter worden door het hook effect. Dus nu zou je echt kunnen proberen te stoppen. Anders word je dadelijk voor niks ongerust.
Klopt ik weet het .. alleen had vrijdag nog bestelling geplaats want had gedacht dat die zaterdag binnen kwam maar die is helaas nog niet verzonden , due had gisteren in de winkel alsnog maar wat gehaald omdat ik mijzelf gek maakte , dus nu komen er morgen of overmorgen weer testen en als ik ze in huis heb kan ik het niet los laten en heb ze al betaald , terug sturen kost geloof ik nog geld ook ? Op=op
Ik had weinig symthomen in het begin die begonnen pas echt met 7 weken. Toen pas misselijk. Wel de bekende krampjes gehad in het begin en wat gevoelige borsten maar dat was ook echt met vlagen. Voor de rest kan je niets anders doen dan heeeeel geduldig afwachten ik vondt denk ik deze wachtweken tot de echo nog wel het meest slopend dan een wachtweek tot we mochten testen. Wanneer heb je de eerste echo staan ?
Ik mag 22 augustus voor vroege echo bij de gyn , spant er dan om dat ik net 6 weken ben of net iets ervoor , door laten gaan of niet ?? Aan de ene kant zeg mijn gevoel , doen ! Kokt vast goed .. en andere kant komt die angst weer naar boven
Bij mij levert het wachten op een echo erg veel stress op, anderzijds als er dan geen kloppend hartje gezien wordt ook enorm veel stress (Bij mij overigens alle 3 de keren met 6.2/6/6.4 kloppend hartje maar ik wist wel hoever ik was) dus denk dat je dat moet afwegen. Ik zou denk ik zelf proberen het nog een paar dagen te rekken omdat je niet weet hoe ver je bent. Als je zeker 6 wkn bent zou ik het wel aandurven.
Het geeft beide wat stress weer hè , maar anderzijds als de vrucht zak bvb op 5,5 uitkomt en nog geen hartje zichtbaar is begrijp ik natuurlijk ook dat het net te vroeg kan zijn .. als vruchtje op termijn is ben ik denk ik best al opgelucht ! Ik weet wel dat ze goede apparatuur hebben , mijn laatste zwangerschap echo gehad met 5 weken , toen al mooie vruchtzak met dooierzakje en mini puntje ..
Hee lieve meiden , Denk even een Up date , vandaag was de dag van de 1e echo ! Wat een zenuwen jeeetje mina .. het is me letterlijk op me darmen geslagen want na terug komst heb ik serieus de halve middag op de wc gezeten met darm kramp .. Nou de gyn was tevreden met wat ze zag, het klopt wel met Mijn berekening en ben net iets voor de 6 weken , helaas nog geen kloppend hartje gezien maar ik weet dat dit nog te vroeg is .. ik ben geschat op ongeveer 5,3 of 5,4 weken en mag 4 sept weer komen .. Ondanks het geruststellende bericht blijf ik wat huiverig .. de vorige keer stopte de groei op 6,3 dus even deze week door zien te komen ! Toevallig net 2 dagen stuk minder symptomen dus dat knaagt dan weer een beetje , maar goed gelukkig heb ik ergens in mijn achterhoofd een stemmetje die zegt dat het echt goed zit ! Wel heeft deze zwangerschap een mooiere vruchtzak , de vorige was niet zo mooi rond en had wat hoeken .. Nou bij deze de eerste foto van onze mini