7 aug posi ovu = 9 aug je nod. Vandaag 4 dpo. Ik zou adviseren om te testen vanaf vanaf 12 dpo, dus dat is over 8 dagen op 21 aug.
Bedankt voor het advies. Ondertussen voel ik van alles. Zeurende steken in mn onderbuik, eierstokken en misselijk. Dit heb ik de vorige maand niet gehad tweede ronde na stoppen pil. Maar goed het is even afwachten inderdaad.
Ik heb vandaag de hele dag zeurende pijn aan mijn rechter eierstok. Ook een drukkend gevoel baarmoeder wat naar mijn been trekt. Klinkt dit als een eventuele innesteling?
Als ik het juist heb vind een innesteling gemiddeld rond 9dpo plaats maar ik heb al genoeg gelezen waar het op 5dpo al gebeurde, dus wie weet ik duim mee alvast!
Vergeet niet dat progesteron je flink kan foppen die aapt zowat elk zwangerschapssymptoom na, erg vervelend! Niet dat ik je wil ontmoedigen, maar soms is het erg teleurstellend als je denkt vanalles te voelen om daarna te merken dat het door de progesteron kwam..
Ik heb dit ook met de Pregnyl; geeft ook zwangerschapssymptomen... vreemde steekjes en krampen in onderbuik; baarmoeder? En soms beetje misselijk. Vervelend hè...
Ovitrelle doet dit ook bij mij, je voelt je ook letterlijk zwanger met zo'n trigger! Erg vervelend inderdaad..
Ik vind hem lastig omdat ik op de bovenste niks zie en op die met flits wel, maar dat kan dan ook een voorgedrukte plek zijn die "oplicht". Is hij wel roze?