In ben redelijk in paniek. De test streep is lichter en daarbij de controle streep ook. De onderste is van net.
1 lichtere test zegt nog niks je urine kan minder geconcentreerd zijn, minder kleurstof balk erop gespoten in de fabriek oid. Niet panieken, dat is niet nodig
Je testjes zien er nog steeds goed uit Kleine tip hoor: vergelijk nooit een natte test met een droge test, dat geeft een enorm vertekend beeld. Op een echo ga je met 4 weken weinig zien. De vk zal misschien verdikt baarmoederslijmvlies waarnemen, maar dat is het dan ook wel. Sla morgen even over met testen en doe er overmorgen weer een als je geruststelling zoekt.
Ja heb ik gezegd. Ik heb net nogmaals gebeld en gevraagd hoe en wat. Indd ze kunnen alleen een inwendige echo doen en weinig zien. Ik ga toch maar langs, wie weet kan ze wat zien.
Moet je ook zeker doen! Gun het jezelf ook om blij te zijn dat je zwanger bent Persoonlijk zou ik om een echo vragen met 6 weken als dat een mogelijkheid is bij je vk. Dan zie je wel wat, mogelijk zelfs een kloppend hartje. Aan morgen heb je echt niks, je wordt er geen steek wijzer van. Edit: het mooist is een echo met 7 weken.
Op een echo kan ze helaas nog niets zien. Hooguit dik slijmvlies. Je test umis prachtig dus snap niet zo goed dat ze je laat komen eerlijk gezegd.
Ze zullen dik baarmoederslijmvlies zien, maar dit wat betekent helaas niet altijd dat het een gezonde zwschap is. In hele uitzonderlijke gevallen een piepklein zwart stipje (vruchtzak). Of je moet gaan is natuurlijk aan jou Ik had persoonlijk de echo 2 weken verzet