Hallo allemaal, Gisteren 2 zwangerschapstesten gedaan in het buitenland en beide waren dik positief. Mijn man is er nu nog 1 kopen zodat ik deze met ochtendurine kan testen. Omdat we al bijna 6 jaar bezig zijn voor een 3e kindje, kan ik het gewoon bijna niet geloven. We gaan pas over een weekje naar huis. Het liefst ga ik gewoon nu haha! Wat is verstandig om te doen? Ik neem aan dat de testen gewoon betrouwbaar zijn al kan ik nog niet helemaal blij zijn
Oow wat spannend! Hebben ze geen bekend merk zoals clearblue? Lijkt me als je 1 bij een apotheek of iets haalt dat ze betrouwbaar zijn En dit is ook niet bepaald een tuurlijntje ofzo
Nee helaas niet. Heb deze idd gewoon bij de apotheek gehaald. Ja gewoon echt een dikke streep! Ik hoop zo dat het raak is Heb wel echt zwangerschaps kwaaltjes maarja dat denk ik iedere maand te hebben .
Lijkt me dat als je een test bij de apotheek haalt dat het betrouwbaar is. Wat een goede strepen zeg! Heb je anders een foto van de verpakking van de test? Of het merk? Misschien kent iemand de test hier, vast wel met zo veel dames! Ik ga je in ieder geval vast feliciteren
Als je hem bij de apotheek hebt gehaald dan kun je er vanuit gaan dat ze van goede kwaliteit zijn. Deze ziet eruit als de testen die de Etos hier in Nederland verkoopt. Wat een prachtige knaller zeg! Gefeliciteerd!
Hier ook een eerste test gedaan in het buitenland, licht positief en het uiteindelijk resultaat ligt nu in bed
Welk land zit je? Als het een EU land is dan kan je zeker uitgaan van betrouwbare testen hoor Gefeliciteerd!
Zo 1 had ik ook in het buitenland... ook dikke strepen. Manlief heeft bij de Apotheek een clearblue gevraagd en die hadden ze ook. Gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie reacties! Heb net nog een test gedaan en ook die was zwaar positief. Ik hoop dus dat het goed zit. 3 testen positief
Oooh wat geweldig!!!❤️ Wat een knaller! Dit kan echt niet vals zijn hoor, deze test lijkt idd op de Etos testen, en aangezien het geen tuurlijn is durf ik je echt wel van harte te feliciteren GEFELICITEERD!!!
Vorige zwangerschap getest met Chinese testen ivm vakantie, positieve test, en die loopt hier ook vrolijk rond.