Hallo Dames, Even kort mijn verhaal heb voor het eerst positief getest en zou nu 4+3 moeten zijn. Gistermiddag na het naar wc gaan (nummer2) lichte roze veeg dacht hier niks bij aangezien ik best moeite moest doen sorry voor details maar maakt me gedachtengang wat logischer, gisteravond met plassen met afvegen rood bloedverlies zonder stolsel of buikpijn, uur later had ik wat leek op een slijmsliert met wat bruin en rood bloed (het vruchtje misschien?) En tot nu toe hier en daar alleen wat bruinverlies verder niks meer nog, dit klinkt als een vroege miskraam denk ik he? Nu teste ik vanochtend met een predictor express lichter als gister met predictor express me urine was wel wat lichter door het vele water drinken van gister maar toch kan nooit goed zijn.
Als je t mij vraag klinkt het wel als een vroege miskraam.. Bloedverlies en lichte test is vaak niet heel goed
Daarom ga ik er ook vanuit verloskundige gesproken en die zegt dat het bloedverlies wat ik had en hoe lang aangezien t echt uurtje was en toen over vannacht alleen bruine spottinf verder niks meer tot nu toe ook niet met naar wc gaan dat t nog niet schrikbarend was en t maar zo door de druk van gistermiddag is geweest, nu moest ik over een week weer testen maar ik heb t al opgegeven Zei tegen haar maar de test die lichter is is toch niet goed zei ze kan van alles zijn lichtere urine maar ik vond m echt wel veel lichter dan gisteren bovenste is van vandaag nou verschil is wel heel groot
Ik denk ook niet goed gegaan helaas. Ik heb zelden gelezen en zelf ook nooit mee gemaakt dat bloedverlies in combinatie met aflopende test bij zo'n vroege zwangerschap nog goed gaat. Vooral omdat ik aan je eerste test denk te zien dat je nog voor nod zit. Niet leuk! Sterkte
Eerste test is vandaag onderste gister zit zeker weten niet voor NOD daar twijfel ik niet over Dat t mis gegaan is geloof ik ook wel want bloeden is nooit goed is vind t alleen heel vreemd dat t bij roze veeg rode veeg en soort slijm sliert met bruin rood is gebleven en verder vanochtend alleen paar stippen bruin en nu al paar uur niks meer en geen krampen
Ja dat las ik idd dat je bovenste van vandaag is en daarom schreef ik aflopende testen. Omdat die van vandaag lichter is. Predictor is erg gevoelig en met 4.2 is de test dan ook al wel licht maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik ga hard duimen dat het een eenmalige lichtere test is en je straks een duidelijke oplopende streep hebt.
Het kan indd zo zijn dat je kan bloeden tijdens de zwangerschap en je test ene dag wat lichter kan zijn indd door bijv lichte urine etc. Maar ook al denk ik dat het dus al mis is houd ik een sprankeltje hoop
Denk dat het mis is vanochtend helder bloedverlies gekregen me maandverbandje blijft redelijk schoon op wat vegen na als ik naar toilet ga heb ik best wel behoorlijk wat bloedverlies met hier en daar een stolsel enige wat nog niet heb is krampen
Dan maar in 1x goed schoon als t dan mis is dan maar in een keer klaar. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn van een gezonde zwangerschap♥