Hoi dames, Ik kon het echt niet laten en een predictor early gedaan op 7/8 dpo. Ik krijg het bijna niet op de foto. Het streepje was er binnen 3 min, deze foto is binnen de 5 min gemaakt. Zou het wat kunnen zijn?? Ik heb maagklachten, wat ik de vorige keer (bij mijn vmk toen op nod had) ook had. Dit hoeft natuurlijk nu niet zo te zijn..
Hoi! ik zie een streepje in de verte maar die ziet er wel heel dun uit..Over twee daagjes nog eens testen, ik duim mee!
Bedsnkt voor de reacties dames! Pfff ik hoop echt dat het raak is. Na tig rondes, een icsi traject en een vmk nu spontaan zou geweldig zijn. We staan ook ingepland voor een intake in Duitsland om de medische molen weer in te gaan en hoop zo erg dat dit niet nodig is. Uit wanhoop zijn we steeds wat dingetjes aan het proberen en deze maand hebben we de fertilily cup geprobeerd. Of dit de job heeft gedaan, i dont know. Zou wel toevallig zijn! morgen ochtend weer een update….
Hi dominique, nadat hij in je is gekomen, moet jij of je partner die cup in je vagina stoppen. Die mag er dan tot een uur in blijven. Het idee is dat sperma zo dichterbij je baarmoedermond komt en mogelijk beter je eicel bereikt. Er is volgens mij 1 wetenschappelijk onderzoek daarnaar gedaan en ze worden verkocht in de etos. De betrouwbaarheid van het onderzoek weet ik niet of die nou hoog is, omdat die onderzoeken vaak wel worden gefinancieerd door mensen die er profijt uit willen halen . Maar goed wij waren best wanhopig en wilde alles proberen haha
Ahzow, ja je doet er in ieder geval niets verkeert mee hè. Als het deze ronde niet lukt ga ik dat ook eens proberen, spannend
Als de kruidvat test morgen ook oploop heeft, laat ik het weer wat meer los hoop ik! Volgens mij is dit wel een oke test voor 10 dpo
Gefeliciteerd!! Ik ben nu ook 9/10dpo en ongeveer zo'n zelfde test! Dus hopen dat het voor ons mooi oploopt de komende dagen!