Dames ik weet niet wat ik moet denken maar mijn ovulatietesten waren op 13 januari het donkerste maar had niet nog een keer getest want ik dacht het kan niet maar misschien door de mk is het wel veranderd . .maar nu worden ze lichter . Dus ik denk dat ik mijn piek tussen 13 en 14 héb gehad e . Voor de mk was het 36 tot 39 dagen cyclus. Hebben jullie wel eens positief getest en dat het minder werd en dan dat het toch opliep in 1 cyclus . Weet even niet hoe en wat nu
Ja dat had ik soms ook. Soms is er ook geen oploop te zien he, en dat hoeft ook niet. Ik heb regelmatig gehad dat die ene dag nog heel licht was en de volgende dag alweer knalde. Gewoon blijven testen en bij een piek ook door blijven testen tot die afloopt.
Dat zou kunnen ja. Bij mij waren de testen over het algemeen de volgende dag echter nog steeds aardig donker, maar dat verschilt natuurlijk per persoon en per cyclus. Heb je het wel gezellig kunnen maken?
Ja dat wel .ben benieuwd dan .is wennen voor mij een cyclus dan van 28 dagen . denk dat ik voor de zekerheid overmorgen weer test ofzo .
Geweldige app is dat ook Ik wist dat mijn eisprong eraan kwam als hij richting de .40 of .50 ging, ipv de .18-.20 die ik standaard had.
Oké kijk dat is wel fijn dan . Zie mensen die gaan van 20 naar high of piek dan denk ik hoe dan maar hoop dat hij dan morgen ochtend bij mij high zegt vond zelf 77 al hoog maar schijnbaar is dat het niet
Ik zit te denken hé. Nu zie ik dit . Als je geen app gebruikt dan zou je denken dat hij piek is toch . Of moet hij nog donkerder bij andere mensen zag ik dat 1.5 peak is dit is 1.9 .hoe werkt dat nu precies
Dit lijkt me idd een piek. En hierom heb ik nooit een app gebruikt... met je eigen ogen aflezen werkt vaak beter.
Dank je dan ga ik het niet meer doen via de app .maar dit beschouwen als de piek ❤ en dan nu ongeveer 24 -48 uur springt de ei toch
De app is gewoon heel letterlijk: hij noemt het de piek zodra het de hoogste waarde is, en er daarna dus lagere waardes volgen. Fijn dat je nu een duidelijk positieve test hebt!