Je hoort vaak dat vrouwen last hebben van pijnlijke borsten als 1 van de eerste symptomen, maar ik vroeg me af wat er dan precies pijn doet aan je borsten. Dat is vast bij iedereen anders, maar sinds een paar dagen heb ik vreselijk pijnlijke tepels. Als mn t-shirt er tegenaan wrijft branden ze ontzettend en ze zijn steeds hard. Ook de huid van mn buik voelt erg raar aan, het is zo'n gevoel alsof je een hele tijd met iets over je huid wrijft en dan heb je zo'n branderig, schurend gevoel. De stof van mn onderbroek voelt al vervelend als die erlangs schuurt. Verder heb ik van een hoop rare dingen last, dus ik hoop dat de duveltjes wegblijven morgen Zo ben ik met vlagen kots en kotsmisselijk en werd ik vandaag ontzettend wagenziek in de bus, wat ik ook nog nooit heb meegemaakt, ik ga al jaren met de bus naar mn werk. Vanmiddag kreeg ik het vreselijk heet, ik zweette me rot en werd ontzettend misselijk, maar toch had ik het koud, letterlijk koud zweet wat uitbrak Ook ben ik ontzettend moe en stort ik echt in 's avonds, krijg ook geen hap door mn keel en mn buik voelt van binnen alsof er iets uit elkaar getrokken word. Het begon met een ongigevoel en krampen, maar intussen is het een heel ander gevoel geworden, meer een trekkend gevoel. Soms aan de zijkanten, trekt het naar mn rug, heb trouwens ook last van mn onderrug... Soms begint het achter mn navel en trekt het naar beneden... Ik ben erg benieuwd, vorige maanden bijna nergens last van gehad ondanks het ontpillen (gestopt in oktober en sinds 2 maanden regelmatige cyclus) en nu ineens van alles, maar de zullen morgen wel gewoon tevoorschijn komen en ben ik mooi gefopt. Jemig wat een lang verhaal is het geworen hahaha, sorry hoor! Ik wilde eigenlijk alleen weten wie er ook last heeft of had van alleen pijnlijke tepels en niet de rest van de borsten en wat die brandende huid van mn buik zou kunnen zijn?
ha meissie ik zou het niet weten wat het is met de huid maar de tepels kan id omdat dat gevoeliger word enzo maar het kan zijn dat je zwanger bent maar hou er reklening mee dat je lichaam voor de gek kan houden dat heb ik al een paar keer meegemaakt maar duim natuurlijk voor je dat he traak is laat je het nog weten.
Ik hoop het ook voor je meid. En ik heb gemerkt dat je lichaam hele rare dingen met je kan doen als je zwanger bent haha
Ik ben het inmiddels gewend, want ik word ook al een aantal maanden voor de gek gehouden Maar deze maand is het gewoon compleet anders, maar ja, dat denk ik waarschijnlijk ook iedere maand weer Mn tepels doen echt vreselijk zeer en de rest van mn borsten helemaal niet en ik dacht juist dat ze in zn geheel pijn gingen doen omdat ze voller werden. Iedereen is natuurlijk weer anders, maar goed... Vandaag zou ik ongi moeten worden, maar nog in de verste verte geen duiveltjes te bekennen en alles doet nog steeds flink zeer, dus wie weet... Ik durf alleen nog niet te testen, volgens mn banner had dat vanmorgen wel al gekunt, maar ik ben zo bang voor negatief en dat ik morgen alsnog gewoon ongi word. Kan natuurlijk zijn dat het gewoon later is en dat is ook zo zonde van de test. Ik heb namelijk het idee dat mn eisprong ook later is geweest, dus zou ik nog even moeten wachten. Waar haal ik het geduld vandaan Als het raak is laat ik het natuurlijk nog even weten, ik blijf ook gewoon gezellig hier, want het is hartstikke gezellig op het forum, ook al lees ik meer mee dan ik schrijf.