Ik ben opzoek naar een goede stoomreiniger voor de vloer én eentje voor oppervlakken zoals stoelen/bank/deuren maar die ook in de douche gebruikt kan worden voor de voegen. Mogen twee losse apparaten zijn en hoeft niet van hetzelfde merk te zijn. Wie weet een goede?
Ik heb een stoomdweil en een tapijtreiniger van karcher. Vooral groot fan van de tapijtreiniger. Die krijgt echt de bank weer mooi schoon. En zelfs van de bank die er niet smerig uit ziet komt echt super vies water.
weet je zo welk type je hebt? Ik heb nu de sc3 gevonden via bol en die ziet er wel oké genoeg uit volgens mij of moet je voor een hele dure gaan?
Ik heb een samako vlekkenreiniger. Niet normaal wat er van mn bank en stoelen kwam , geds. Werkt prima en goede prijs. Overige apparaten geen ervaring mee
https://www.bol.com/nl/nl/p/dymac-mistburst-one-handstoomreiniger-reinigingsmachine-stoomapparaat-handstomer-stoomreiniger-vloer-bank-badkamer-keuken-diverse-opzetstukken-450ml/9300000167216688/?bltgh=vvjocp5N-DRnR8gX3vZMkw.4_14.16.ProductPageUrl Ik heb onlangs deze gekocht en ben echt super blij ermee. Jarenlange ingebrande vlekken van mijn gasfornuis smolten gewoon weg terwijl ik met menig schuurmiddel en spons geschrobd had. Ook de badkamer (met name de vieze voegen) was zo weer schoon.