Zouden jullie een Miele wasmachine bij kringloopwinkel kopen?? Het kost 225 euro. Maar naar het type moet ik nog kijken??
Ik zou niet weten waarom niet. Als hij het verder nog doet, geen probleem toch? Op 2e hands spullen krijg je toch bijna nooit garantie, bij sommige witgoedzaken wel, maar dan betaal je soms ook bijna de nieuwprijs voor 2e hands.
Ik zou wel iets van garantie willen hebben. Als je dat niet krijgt zou ik het niet doen.. En eigenlijk vind ik 225 euro wel veel of is hij nog vrij nieuw? Ik heb 8 jaar geleden een zanussi gekocht voor 250 euro maar die was natuurlijk wel nieuw.. en gewoon 2 of 3 jaar garantie.. Tuurlijk is een miele wel een duurder merk maar wie zegt dat je er nog jaren mee kan wassen..
Ik heb een miele wasmachine van 1987 en laatst dachten we dat die defect was, maar we hebben zelf een rubber vervangen en hij doet het beter dan ooit. Ik weet niet hoe oud die is, maar een miele zit je al gauw aan een 1000 euro ik zou het wel gokken.
No way dat ik 225 euro voor een 2e hands wasmachine ga betalen.... Voor 25 euro erbij heb je een nieuwe zanussi met garantie. Er zit geen garantie op, je moet maar afwachten wat er aan mankeerd. En miele is vrij duur om te repareren. Onderdelen zijn duur.
Ik koop graag tweedehands,maar vind het eigenlijk een hoop geld voor een gebruikte wasmachine. Dan zou ik liever een nieuwe van een ander merk kopen,of doorzoeken naar een betere deal
Idd, voor ietsje meer heb je bijv een zanussi of whirlpool met 3 jaar garantie, komen ze hem nog plaatsen en aansluiten ook.
Die aparaten kunnen het inderdaad nog heel goed doen Maar weet wel dat ze meer water verbruiken dan de nieuwere ( tegenwoordig verbruiken ze minder stroom en water)
Wij hebben sinds vier jaar een Miele staan... ook tweedehands... heeft zelfs 350 euro gekost, was 2 jaar oud en maar amper gebruikt.... Hoe we dat weten? Omdat we weten waar de kringloop hem vandaan had gehaald (werkt een vriend van mijn ouders). Bevalt ons prima. Mn vader heeft het allemaal geregeld, hij mocht hem eerst meenemen om te gaan proefdraaien en had de afspraak dat wanneer er iets mee was, dat hij hem terug kon brengen...liefst onder vermelding van de mankementen. Dus ja, het kan prima goed gaan hoor. maar ik zou wel even duidelijke afspraken met de kringloopwinkel halen over een evt terugbrenggarantie bij mankementen.
Ik heb een tweedehands Miele gekocht voor 80 euro en dat vond ik om eerlijk te zijn al best wel prijzig... Hij doet het overigens al jaren perfect *afkloppen*, 225,- zou ik dus écht niet doen.
Natuurlijk verbruiken ze meer dat is toch ook logisch als een machine 25 jaar oud is, maar dat is voor mij niet de reden hem weg te doen, zolang die het doet doet die het en ik betaal 60 euro water per 3 maanden en 90 euro stroom per maand met een huishouden met 3 plus de nodige beestjes dus ik geloof niet dat ik er veel van merk nu,als die kapot is is vroeg genoeg voor mij.
Hij is wel aan de prijs maar Miel is natuurlijk wel een van de merken onder wasmachine.s Zou wel een soort van garantie vragen hoor van bijvoorbeeld bepaalde problemen zo dat je een beetje zekerheid hebt. Bijvoorbeeld je klok begeeft het dan ben je veel kosten kwijt daar zou ik dus wel gewoon een jaar garantie voor vragen. Maar bijvoorbeeld een rubber weer niet. En je kan best onderhandelen hoor. Tegenwoordig kan je via markplaats goed op zoek naar goede tweedehands spullen en als een tweedehandse witgoed winkel weten ze dat ook. Ze halen ze zelf van het internet af voor kleinere prijsje bedenk dat maar.. Dus onderhandelen.
ik heb een miele droger gekocht voor 60 euro. draait inmiddels al 2 jaar zonder problemen. Ik vind 225 wel een hoop geld, ik denk niet dat ik dat zou doen.
Ik vind het ook best veel geld voor een 2e handse. Wij hebben voor 75 euro via marktplaats een wasmachine gekocht ( AEG, maar een paar jaar oud). Gaat nu al 5 jaar mee en werkt nog perfect terwijl hij echt veel gebruikt wordt. Ik zou denk ik even verder kijken.
Ik zou voor een nieuwe wasmachine gaan van een goedkoper merk met garantie. Vind 225,- ergggg veel geld voor een tweedehands wasmachine!
Hmmm ik denk dat ik het toch niet ga kopen. Ik ga dan voor een Bosch type is iets met av. 7 (denk ik) voor 500 euro dat afegeprijst is van 729 euro.
Nou, ik word niet blij van Whirpool hoor. Dan mag je wel 3 jaar garantie hebben, het is echt geen fijn spul. Ik zou voor de miele gaan.