geen gevoelige borsten meer......

Discussion in 'Zwangerschap' started by Gwennie, Oct 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwennie

Gwennie Lid

Apr 18, 2006
    63
    0
    0
    Hoi,

Gisteren werd ik wakker en ik voelde gelijk dat mijn borsten veel minder gevoelig waren. Ik maak mij hier best veel zorgen over en ben nu bang dat dit een teken is dat het niet goed gaat..

Is het normaal dat je borsten soms minder gevoelig zijn? Wie herkent dit?

Gwennie

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb ook dagen gehad dat ze minder gevoelig aanvoelde en een paar dagen daarna begon het weer,nu sinds een week of 3 heb ik er geen last meer van.

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Het komt en het gaat....:)

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik herken je verhaal. Het 1e wat ik doe als ik wakker word zijn mn borsten vasthouden/knijpen haha.

Ze zijn 's morgens minder/niet gevoelig en 's middags en 's avonds komt dat gevoel weer een beetje terug.

Ik ben daar ook zo onzeker in (miskraam gehad) en het geeft mij meer het gevoel zwanger te zijn als ze pijn doen ;)

Ik probeer mezelf nu voor te houden dat als er geen helder bloed is alles goed zal komen.

Ga er maar vanuit dat alles goed gaat!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Je hoeft je daar echt geen zorgen om te maken! Ik had dat de eerste weken ook ontzettend! Ene dag supergevoelig, andere dag helemaal niks! Heb toen de vk gebeld en die zei me dat ik me geen zorgen hoefde te maken... Het komt en het gaat!

Gr. Miranda

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Hier ook eentje. Ik heb de ene dag meer last dan de andere dag. Ook mijn misselijkheid is soms 2 dagen niet en dan weer een dag wel erg.

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had er de afgelopen dagen ook niet zoveel last meer van maar nu wel weer dus het komt en het gaat.

8. Mama San

Mama San Actief lid

Sep 6, 2006
    114
    0
    0
    Hier nog één, ik had er ook behoorlijk last van en nu is dat ook minder aan het worden. Zijn ze vast uitgegroeid!! hihi

9. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    ik had de voorbije 2 weken ook heel pijnlijke borsten, maar nu heb ik totaal geen pijn meer erin, zelfs niet als ik knijp, ze zijn wel nog wat meer 'opgeblazen'

groetjes
    flyke

10. Niet meer actief

zoals eerder geschreven, het komt en het gaat. Dan weer pijn, dan weer jeuk, dan ff rust!

11. Messie

Messie Actief lid

Sep 1, 2006
    202
    0
    0
    Hoi!

Ik heb wederom ook wel en minder last van gevoelige borsten.
    Denk maar niet dat ze uitgegroeid zijn want dat gaat nog wel even door vooral als je net bevallen bent en ze zich vullen met melk. Ik dacht echt dat het NOOIT meer goed zou komen bij mijn 1e, een dag na de bevalling maar na een periode van 10 maanden borstvoeding ben ik blij hoe ze er destijds uitgekomen zijn.
    Nu maar zien hoe het bij Baby 2 zal gaan!

Nu eindelijk die lange 1e 3 maanden voorbij! joepie!

groetjes!

Messie

12. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    Hai hier iemand die het nog steeds heeft. Vooral als ik smorgens wakker word en rechtop op bed ga zitten. Niet normaal. En ik mis het ook om op mn buik te liggen. Want dat gaat nu ook niet :D

13. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Kan het zijn dat bij een volgend zwangerschap je borsten (mn klieren) al gevormd zijn en het minder pijn doet?
    Dat is mijn ervaring. Eerste zw'schap was het een branderig gevoel. Bij de tweede al niet meer.

14. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    ik had dat ook hoor...nu zijn ze helemaal niet zo gevoelig meer als in het begin...toen had ik er ook de ene dag meer last van dan de andere. Ging ik er zelfs in knijpen en voelen of ze nog wel gevoelig waren hihi...

15. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    ene keer zijn ze weer pijnlijker als de andere keer, is normaal.
    Vlak vd bevalling zijn ze mega dik, je ziet ook al snel die blauwe aderen, dat is ook normaal.

Share This Page