Hallo, Ik heb advies nodig, hopelijk kan iemand een goede tip geven. Ik heb helaas geen foto's... We hebben donker grijze bank, lichtgrijs vloerkleed, donkere vloer en donkergrijze gordijnen. De meubels, dus de tafels ed zijn nootbruin. Nu willen we opeen muur een keur geven en ik dacht aan lichtgrijs. Maar ik denk dat dit ook heel kil kan zijn. Is er een kleur die mooi past bij bruin en grijs? Iemand een tip of foto? Alvast bedankt!
Paars is mooi Maar dan niet donker paars maar heeeeeel licht paars zo ligt dat je naar het witte plafond moet kijken zo dat je kleur verschil ziet
Een paarse tint. Ik denk trouwens dat best wel veel kleurtjes er bij kunnen. Lime groen, turquoise, fuchsia enz.
Ik zou er iig een zachte kleur bij doen. Dus zacht blauw/paar/roze/mint etc. Beetje in de pastelkleurtjes. Dan hangt t van de andere accessoire af welke kleur je ervan kiest. Dit effect krijg je dan een beetje (denk ik):
op de website van flexa kun je mooie voorbeelden vinden. Dit zijn er een paar: Mild jade - Pure - Flexa Cafe Latte - Creations - Flexa Gentle umber - Pure - Flexa Gentle river - Pure - Flexa ook bij histor of een ander merk zul je vast inspiratie op kunnen doen. De kleur zou ik niet te donker nemen omdat je meubels dat (denk ik) ook al wel zijn, maar het is altijd leuk om een klein kleurtje te hebben in huis, vrolijkt de boel echt op!
Veel kleuren kunnen bij bruin en grijs, zijn best neutrale kleuren dus goed te combineren. Ik zou eerder gaan voor een lichte tint dan een knalkleur maar dat is maar net wat je zelf mooi vind! Ik denk dat mint heel mooi zou staan, of idd een lichte kleur paars. Wat misschien ook een idee is is een mooi behang? Dan zou je iets met een print/motief kunnen doen, kan ook heel mooi zijn!
Wij hebben groen en op de andere muren een soort geel. Meubels zijn bruin/grijs achtig. Ben er zelf erg blij mee en zou dan ook voor zoiets qua kleur gaan dan grijs. Wel troep op de achtergrond maar moet je ff doorheen kijken
Dank je wel dames voor het meedenken, ik vind oud roze ook heel erg mooi, maar die kleur groen ook! Ik ga er eens over nadenken en langs een winkel waar ze me verder advies kunnen geven.