Even ter geruststelling, ik had op 8 dpo een spierwitte test, op 10 DPO duidelijke innesteling (temperztuurdip en bloeding) en op 12 DPO een positieve test. Op 9 dpo zou ik dus zeker negatief getest hebben.
Dat kan dus ook nog. Ik heb ook heel eerlijk geen enkele reden om te denken dat ik zwanger ben. De klachten die nu spelen heb ik net zo hard bij naderende menstruatie, borsten, emotioneel etc. Had wel een positieve ovulatietest maar daar is alles mee gezegd. Ook geen innestelbloediny die ik bij beide kinderen wel had. Ben zo nieuwsgierig
Kleur ben ik twijfelachtig over, het is Kruidvat. Pakt een digitale zwanger / niet zwanger dit eventueel al als het echt zo is? Heb er wel 1 liggen
Ziet er veelbelovend uit! De gewone digitale zonder indicator heeft ceel HCG nodig, dus die zal nu nog niet zwanger zeggen. Op een predictor zou je wel zeker iets moeten zien!
Hoopvol! Als dit een goed streepje is gaat de Predictor zeker te weten een streepje geven. Ik duim voor je!
Oehhh! Nou maak je het wel spannend! 2x wel innestelingsbloed betekent niet dat je het een derde keer ook moet krijgen