Goedemorgen, na 5 rondes lijkt erop dat het raak is..ik ben vandaag (op mijn verjaardag ) 3 dagen overtijd. Vanochtend om half 5 getest omdat ik al de hele nacht wakker lag van de spanning..Ik twijfel omdat mijn test na 5 min geen duidelijke streep liet zien. Na 1,5 uur was hij beter zichtbaar, maar dan mag je hem eigenlijk niet meer aflezen. Wat denken jullie? Ik ga sowieso over paar dagen nog eens testen..vind het ontzettend spannend..Ik durf het niet te geloven, al zegt mijn lichaam iets anders..De onderste foto is na 5 min.
Je bent zwanger! Gefeliciteerd ! De kruidvat testen hebben even tijd nodig om mooi op de drogen, volledig normaal.
Het lijkt indd op een streep!! over twee dagen zou ik nog even testen! dus voorzichtig gefeliciteerd, en gefeliciteerd met je bday!
Ik hoef niet te turen hoor, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en verjaardag! Een mooier cadeau kun je niet krijgen!!
ohh dankjewel allemaal! Ik durfde het vanochtend niet te geloven maar al jullie reacties bevestigen toch echt mijn gevoel Het is zo onwerkelijk maar een prachtig verjaardagskado, het mooiste ooit!
proficiat !! ook met je verjaardag ! en de kv testen hebben inderdaad wat langer nodig dus is normaal dat het zo lang duurde tot de streep duidelijker werd was bij mij ook zo en kijk banner