Testdrang tegengaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    De testdrang lijkt ook van mij te winnen... Ik haal ze elke keer, in de hoop dat ik zwanger ben en het Mss al te zien is op een test. Ik zit nu pas op 6dpo, maar wil het liefst nu al testen! (deze keer probeer ik het niet te vroeg te doen!

2. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ik kon weer niet wachten, zoals verwacht omowit!:( Gelukkig zegt het nog niets!

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Oh, Corali, wat klote! Misschien komt het nog!!!

Ik wacht denk ik sowieso tot volgende week donderdag/vrijdag. Eerst morgen mijn echo maar even afwachten. Als mijn baarmoederslijmvlies net zo dun is als de vorige rondes, ben ik sowieso niet zwanger...

4. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Balen Corali!! Over 2-3 dagen nog eens!!

Succes met je testdrang bedwingen Aster. Hoop voor je dat je bms meegroeit!!

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

@ Corali Balen van je negatieve test, duim voor je dat hij over een paar dagen wel positief is.

@ Aster, succes morgen bij je echo!

6. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Hoe was je echo?

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja inderdaad, hoe was je echo? Denk er pas weer aan nu ik het net lees ;)

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    De eitjes waren weg, dus die zijn allebei mooi gesprongen! Verder baarmoederslijmvlies van 6mm. Ik zit dus op de grens. Niet goed, maar ook niet slecht. Het blijft afwachten.. Ik denk dat ik woensdag misschien even stiekem een klein testje er tegen aan gooi.. Kv, denk ik.. Kan dat al dan? Ik zit dan ongeveer 13dpo.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Zou moeten kunnen.. spannend! :)

10. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Spannend!! :D

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ja, ik vind het toch ook een beetje spannend.. Zei net al tegen m'n man dat ik testdrang heb en hij heeft me gewoon keihard uitgelachen. Ik ga nu ook niet testen, want het is nu veeeel te vroeg, maar de drang is er gewoon al wel. Moeilijk uit te leggen aan een man, denk ik..
    Op hoeveel dpo zouden jullie testen? Ik ben op woensdag vrij, vandaar mijn 13dpo.

12. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Mag ik even inbreken?

Ik wordt zoo moe van mezelf!?
    En ik leef zo ongeveer op dit forum..... ik kan aan iks anders meer denken. Ik adem, denk, droom zwanger.
    Allemaal door dat mn stomme lichaam me zo vreselijk in de maling neemt!
    Ik ga bijna denken dat het psychosomatisch is!

En het stomme is dat ik nog 8 dagen tot mn nod moet!
    2 aug ongesteld, 1 dag. Daarna aanhoudend misselijk en draaierig, gespannen hrote zware borsten. Na 14 dagen getest, negatief. Maar het gevoel is niet weg, sterkr, ikheb er klachten bij gekregen! Warm, rommelende darmen, blozende wangen, misselijk, geen eetlust, super snel vol, ik moet eten tegen de mksselijk lijkt wel continu krampjes alsof ik ongi moet worden.... als dat er allemaal niet zou zijn dan zou ik genoegen nemen met mn negatieve test!

Oftewel, ik heb even een vreselijk mega baal moment en weet ff niet meer hoe ik t heb. Zo, punt.

13. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Spannend Aster! Duim voor je dat het raak is.
    Ik heb weinig verstand van hoe dik t bms moet zijn enzo en wat pco inhoud, maar als ik het goed begrijp krijg je geen eisprong en groeit t bms niet of nauwelijks? En daar helpt clomid dan bij? Sorry dat ik zoveel vraag, ben een beetje nieuwsgierig :)

14. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Geeft niks, lichaam kan heel rare dingen met je doen.. Helemaal als je iets heel graag wilt. Maar 1 dag ongi is wel gek. En die was ook precies op je nod?

15. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik kon ook niet meer wachten met testen terwijl ik me zo had voorgenomen om tot zondag, mijn nod, te wachten... 10 dpo getest en positief :D dus 13 dpo moet ook makkelijk kunnen ;)

16. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb getest. Hartstikke positief. Ik kan het gewoon niet geloven. Net de huisarts gebeld. Ben 27 april uitgerekend.

17. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Wat is dpo? Of is dit nu een hele domme vraag, mijn nod is 30-08 en ben ook aan et aftellen tot waneer ik kan testen. Vind het zo spannend, aangezien ik last heb van allemaal kwaaltjes. Wil niet teleurgesteld worden omdat ik tevroeg heb getest namelijk

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    Dpo is days past ovulation,
    Dus 10 dpo is 10 dagen na ovulatie.

Hier nod 1 september denk ik.
    Maar weet niet zeker of mn ei al geweest is.
    Ovu testen worden weer donkerder dus dan nog later mn nod :(

19. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Gefeliciteerd dames!! Wat onwijs gaaf voor jullie. Geniet van dit bijzondere moment.

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Gefeliciteerd MeMarly en Evii!

Zondag 10dpo. Voor mijn gevoel veel te vroeg om al te testen, maar een heleboel vrouwen testen al positief op 10dpo. Ik ga tot woensdag wachten. Ik voel me toch niet zwanger.. Echt 0 kwaaltjes dit keer.

Gaat er iemand met me meetesten woensdag?

Deel Deze Pagina