Testdrang tegengaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nog niet getest! Ik wacht dit keer echt tot woensdag..
    Hebben de andere dames het nog volgehouden of toch stiekem al een testje gewaagd?

2. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Weer negatief! Testen zijn op en ik ga even geen nieuwe halen. Weet niet waarom ik niet ongesteld word maar zwanger ben ik blijkbaar ook niet, bleghh

3. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Voel van alles misselijk, moe, zere borsten. Maar ga nog niet testen. Dat ga in donderdag doen als ik nog niet ongesteld ben dan. Hou wel in mijn achterhoofd dat het gewoon weer niks is.

4. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    poeh hee, fijn te lezen dat ik niet de enige ben met die drang.
    alleen zijn mijn klachten best afgenomen ineens!
    alleen nog misselijk (ineens wel weer eetlust eindelijk!) en een mega opgeblazen buik. vrijdag de 30e mn nod. nog 3 dagen te gaan. in mn achterhoofd heb ik het al afgeschreven vanwege de afname van klachtjes maar ergens blijf ik hopen! als ik vrijdag niet ongesteld ben heb ik mezelf beloofd zaterdag te mogen testen..... zucht .... succes meiden!

5. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @Jes89 hoe hou je het vol haha.. Dat zou ik echt niet kunnen vind het wachtbankje nu al zzzzoooo langzaam gaan.

6. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Jij bent sterk! ;)

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik kon het vanmorgen niet laten :) helaas negatief. Vorige zwangerschap testte ik 4 dagen voor NOD positief met kv 2v5. Ik voel nog niks, ook geen naderende ongi. Dus het blijft nog even spannend!

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wat verschrikkelijk jammer van de negatieve testen! Maar, geen bloed geeft moed!
    Ik begin m nu te knijpen.. Morgen is D-day! Eindelijk testen!!! Ben benieuwd..

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Dit vind ik wel een interessante tip!

Ik neem zelf nog een 7-tal maanden de pil dus in principe kan ik nu niet zwanger worden. Toch heb ik al een aantal testen gebruikt (kan ze ondertussen net niet meer op 2 handen tellen denk ik), tegen beter weten in :) Je hoort geen eisprong te hebben met de pil (neem hem uiterst strikt. Elke morgen bij het ontbijt), maar toch heb ik een 'eisprong gevoel' sinds een halfjaar ofzo en dit elke cyclus. Dit is telkens rond cd14. Steken aan 1 kant, de ene maand wel licht bloedverlies die dag, de andere niet. De ene maand links steken, andere maand rechts, dan weer links... Huisarts zegt dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Je hebt geen eisprong met de pil... En andere symptomen zijn gewoon tussentijds bloedverlies. Niks aan de hand... Dus tegen het einde van elke cyclus heb ik toch ook testdrang :x HEEL vervelend :p

10. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Spannend Luna en Aster!

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Succes alvast Aster, spannend!

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Wat knap Aster! Ben benieuwd morgen!! Suc6!

13. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Omdat ik mezelf niet weer wil teleurstellen. Mijn cyclus is ook al niet elke maand het zelfde. Heb deze maand wel ovulatie testen gedaan maar werd ik niet wijzer van. Donderdag ben ik ook een dag vrij kan ik de hele dag janken van blijdschap of van verdriet. We gaan het zien.

14. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes dames! Ik mag nog 8 dagen op het wachtbankje en laat geduld hebben nou net niet mijn sterkste kant zijn :) spannend hoor!

15. Luna28

Luna28 Niet meer actief

En al getest Aster? Ik nog niet, Ook nog niet ongi dus wie weet!

16. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Luna, Aster, en? En? En?

17. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik dacht een heel licht streepje te zien, maar ik twijfel of het niet gewoon een indroogstreepje is. Het heeft mij niet overtuigd iig. Bij de zwangerschap van mijn zoontje was die ook heel licht, maar nu moet ik echt turen. Dus het blijft nog even spannend..

18. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Spannend hoor!!!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068