Hey allemaal, welke zwangerschapstesten gebruiken jullie als ik vragen mag? Ik las gister dat als je die van de kruidvat hebt (2 voor 5) dat je die 4 dagen voor je NOD al kan gebruiken. Vanmorgen test gedaan en helaas weer negatief, heb nog wel 4 dagen te gaan... Hoor het graag!
15 minuten geleden...... Ik ben zwanger!! Nog wel een licht streepje maar hij.is eindelijk positief! Heeft me een godsvermogen gekost deze week maar ik was zo overtuigd!!
Gefeliciteerd Corali met je zwangerschap. Vanochtend ook getest maar waren alle 2 negatief . Zit nu op dag 32 en ook nog geen ongi te bekennen. Denken jullie dat het nog kan?
@ jes89 , kan zijn dat je innesteling wat langer heeft geduurd ik zou over 2 dagen weer proberen met testen als je nog niet ongi bent!
@Aster: Nou hopen dat het snel doorzet, dan kun je in ieder geval weer aan de volgende ronde beginnen. 17 maanden alweer pfoe! Echt oneerlijk.. Maar gelukkig viel de kraamvisite je mee, ik hoop keihard voor je dat je over een tijdje zelf kraamvisite krijgt
Zo dan heb je echt wel in de zenuwen gezeten als je dan zo laat postief teste, gelukkig met goed nieuws Dan moet ik nog maar even een paar dagen wachten. Nu duurt wachten wel heel lang . Gister zei manlief ook nog ik heb al 2 weken het gevoel dat het deze keer raak is. Dus dat maakte het vanochtend nog zuurder. Maar het kan dus nog .
Ik had dinsdag nog een negatieve test. En zolang je niet ongesteld wordt, kan het altijd nog natuurlijk!
Ah! Wat goed!!!! Foto? Ik tuur altijd graag mee.. Ik heb mijn progesteronwaarde gekregen! 186!!! Enorm hoog, dus ik zit meteen weer in spanning..
Moet je ff mijn berichten kijken. Via mn profiel kan je al mijn geplaatste berichten zien Had m bij testen topic gezet http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/457759-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-22-a-134.html#post15681260 Hier staat hij
Helaas mocht weetniet zo zijn voor ons. Net ongi geworden. Ben een beetje :,( maar ja kop omhoog en volgende ronde in.
Wij zitten nu nog maar in de 2e ronde, maar ben nou al ongeduldig. Net een test gedaan (moest vandaag ongesteld worden in principe) helaas helemaaal wit
En vanochtend het eerste rood gespot. Heeft alleen nog niet echt doorgezet, vreemd. We gaan nog 2 rondes doen met Clomid en daar vrolijk door naar IUI. Succes voor de dames die nog in spanning zitten!