Als t vannacht niet doorzet morgen een testje wagen! Nog niks te zien behalve vanmorgen 1 drupje bruiN Wel misselijk, draaierig.... en enorme krampen. Dus t zal wel doorzetten.... Maar ik ben niet gewend dat ik "overtijd" ben... normaal ben ik uiterlijk om 16 uur ongesteld hahha ik leef nog al op regelmaat
En Goisy? Hoop dat het niet heeft doorgezet. En bij jou Aster? Ongi doorgezet of toch niet? Hier is m'n ongi al klaar Ik snap er niks van. Meestal duurt t wel wat langer. Ik heb ovulatietesten besteld en ik ga weer tempen.
Ja, hier doorgezet! Was al wel de verwachting. Ik heb nog ovutesten in huis, maar ik denk dat ik ze deze ronde niet ga gebruiken. We krijgen nog twee rondes "natuurlijk", dus ik wil vooral genieten van mijn man en niet aan moetjes denken.. @Goisy: Hoop dat het bij jou gewoon een nestelingsbloeding was! @Luna: Huh, dat is vreemd! Ik heb het trouwens ook wel een keer gehad. 2 dagen flink ongesteld en 2 dagen wat bruinverlies en toen was het alweer klaar. Vond het eigenlijk wel fijn, haha! Kan je weer snel klussen..