kijken jullie alsjeblieft met me mee. Ik ben zo bang en verdrietig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miekiej88, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb nieuwe foto's in mijn foto album staan. Willen jullie alsjeblieft meekijken en heel eerlijk zijn.
    Ik ben heel erg verdrietig dit kan toch niet goed zijn.?
    2 kruidvat testen gedaan 1- 15dgn na terugplaatsing en 1- 18 dgn. De eerste lijkt heel iets donker terwijl 3dgn verschil is. Straks actiontest gedaan en licht streepje terwijl ik 4weken en 5dgn zwanger zou moeten zijn. Mijn urine was niet verdund. Had laatste 4uur niks gedronken en naar toilet geweest.

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vind je actiontest mooi duidelijk hoor! Ik ben vandaag volgens mn eigen berekening 4.4 weken en heb vanmorgen kv test gedaan en die was denk ik net zo donker als jou action test van vanmiddag. Dus ik zou je niet te veel zorgen maken.

3. Momo81

Momo81 Bekend lid

19 okt 2013
    515
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie alleen maar goeie dingen meis...
    Denk dat de onzekerheid nu de overhand neemt.
    Knuf

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Je kruidvat testjes knallen toch mooi? :) Ik zou het sowieso bij 1 merk test houden want de ene is gevoeliger dan de andere. Ik ben zelf niet zo'n fan van de action testen.

Maar voor nu vind ik ze er goed uitzien hoor!

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik zie mooie testen hoor! Probeer hoe moeilijk ook die onzekerheid opzij te zetten en ik denk dat je ook niet meer moet testen hoe moelijk ook ,want je maakt je nu alleen maar zorgen.

6. sita90

sita90 Niet meer actief

Je testen zien er goed uit meid, probeer je niet teveel zorgen te maken hoe moeilijk dat ook is. Probeer te genieten, je bent zwanger!:)

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik ben echt verschrikkelijk weet het. Kan erg moeilijk omgaan met onzekerheid. In mijn ogen is dit niet goed en ik vergelijk me veel met anderen. Morgenvroeg ga ik nog wel digitale Cb test doen deze zou dan op 2-3 moeten staan.

8. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    ik zie inderdaad ook alleen maar positieve dingen

En wat betreft de action test: toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (4 weken) knalde de kv test en de action was omo wit.... ik vind die test van jou heel duidelijk hoor.... zo een streep had ik op die action test pas toen ik 6 weken was ;)

Hoe het anders gewoon bij 1 test ;) en natuurlijk PROFICIAT

9. sita90

sita90 Niet meer actief

Denk er aan, het is maar een indicatie.. en misschien als hij toch 1-2 aangeeft schiet je in de stress terwijl er helemaal niets aan de hand hoeft te zijn.. Bijt je er niet teveel aan vast, het is zeker dat je zwanger bent en daar moet je van genieten:) Ik snap je zorgen heel goed hoor, maar probeer het van je af te zetten.

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik vind je testen ook mooi en duidelijk. Weet dat in het begin van je zwangerschap je HCG nog kan schommelen. Je testen hoeven niet te knallen voor een goede zwangerschap. Ik zou je op dit moment echt geen zorgen maken. Het ziet er op dit moment erg goed uit.

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat zijn jullie allemaal ontzettend lief en opbeurend! Het is gewoon zo ontzettend zwaar traject wat ik ook hiervoor heb moeten afleggen en bang ben dat weer te moeten ondergaan. Zal proberen te vertrouwen op jullie woorden.

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Meis ik weet dat het moeilijk is maar stop met testen echt !!!

Ik heb twee miskramen gehad.
    1e mk liepen mij testen even op maar bleef clearblue op 2-3 hangen. Bij de echo was het gestopt met groeien rond 5 weken.
    2e mk liepen me testen goed op , bloedtesten goed , clearblue dag voor me mk 3+ .

Wat ik wil zeggen je kan knallende testen hebben en toch een mk krijgen of minder mooie testen en het gaat goed. Jij heb echt mooie testen maar maak je zelf niet zo gek.

Heel veel succes en sterkte!!

13. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik vind het er super mooi uitzien. De action tedten zijn helemaal jiet zo gevoelig vandaar dat die lichter is als die kruidvat test. Mijn actiontest met ochtend urine hartstikke negatief terwijl ik dezelfde dag met middag urine met midstream zwanger & kids wel positief teste. Ik zou na zo'n mooie testen gewoon niet meer door testen gewoon lekker genieten van je zwangerschap (ja ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan)

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Meid, het ziet er prima uit, het ene merk geeft lichter/donkerder streepjes dan het andere merk. En pin je ook niet teveel op die 2-3, het is maar een indicatie, meer niet. Je bent echt zwanger, gefeliciteerd!

15. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik vind je testen er goed uit zien hoor meis!
    Mijn testen zagen er ook zo uit en ben nu toch echt alweer ruim 15 weken zwanger van ons eerste kindje (5e cryo terugplaatsing)

16. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Ziet er echt niet verontrustend uit!
    Ik heb je onderschrift gelezen: gefeliciteerd!
    Durf te vertrouwen!

17. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Duidelijke testen. Bij mij is het mis gegaan en mijn testen hebben nooit zo geknald. Ziet er positief uit!

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Iedereen super bedankt. Heb vanochtend de Cb gedaan en deze gaf 2-3 aan. Dit stelt mij gerust maar voor hoelang. .. Heb met mijn man afgesproken nu te kappen met al die testen en positief en me rustig te houden tot aan de 1e echo 7 januari. Moeilijk, maar wel het beste.

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Meis die kruitvat testen zijn rot!
    Ook ik in onzekerheid gezeten dan er een lichtere tussenzat. Met ochtendurine sloeg helemaal nergens op 😡

Gelukkig je cb nu ook gestegen! Yes!

20. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Fijn meid! Stoppen met testen nu!!,je zult iets moet bedenken om met spanning om tebgaan anders verpest het straks je hele zwangerschap, hoe zonde zou dat zijn?!

Gefeliciteerd en op naar de 1e echo!

Deel Deze Pagina