testdrang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leeuw, 2 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw

    leeuw Lid

    30 jan 2006
    71
    0
    0
    Ik kan pas over 10 dagen testen maar denk er de hele dag aan word er gek van ben allemaal dingen aan het zoeken die me afleiden maar dan toch nog aan die test denken.
    Heb wel weer witte afscheiding en dat wil toch zeggen dat je lichaam bezig is voor de nieuwe menstruatie?
    Voel me eigen wel raar denk ik maar dat is een griepje die aan het draaien is en gevoelige onderbuik en pijnlijke borsten aan de zijkant.
    Heeft iemand dit ook wel eens dat je echt alleen maar aan die TEST kan denken????????
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    je wil te graag :)
    wel begrijpelijk hoor maar je moet toch egt nog even wachten
    en die witte vloed dat kan een teken zijn van een zwangerschap
    je hebt nl je hele zwangerschap door wel wat last van witte vloed
    heel veel succes

    gr debbie
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoeft niet; veel witte afscheiding kan ook zwangerschap betekenen.
    Heb ik meer gelezen op dit forum.

    Gelukkig ben ik niet met die testen bezig.
    Dat heb ik meestal pas na m'n NOD; dan vind ik het pas echt spannend worden.
    Verder ben ik gelukkig niet zo met zwanger worden bezig.
    Klus natuurlijk wel in m'n vruchtbare periode maar heb deze ronde nergens last van dus dan let je er niet zo op.

    Sterkte meid met wachten tot je wel kan testen ;) .

    Silly
     
  4. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat testen zó vroeg niks opschiet.
    Het kost je alleen maar extra geld aan die dure testen.
    Je zal echt nog minimaal een week moeten wachten voor de test een juiste uitslag kán geven.
    Succes met wachten!
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    ik ben ook een ongeduldig typie, maar het is inderdaad zo, vroeg testen haalt niks uit, je krijgt waarschijnlijk toch een negatieve test, omdat het hcg nog niet hoog genoeg is. je leest hier ook dat mensen een postivieve test hadden voor de nod, maar misschien hadden die ook een vroegere eisprong. ik zou toch maar proberen om geduld te hebben tot je nod, hoe moeilijk dat ook is. en wat die verschijnselen betreft, je gaat inderdaad letten op elke verandering in je lichaam, maar ik heb nu elke ronde (5e nu) verschillende syptomen, waarvan ik kan denken nu is het raak dat ik me heb voorgenomen alleen nog maar ervan uit te gaan over ik overtijd raak of niet (sorry voor de onsamenhangende zin) vorige maand had ik zoveel symptomen dat ik echt dacht dat het raak was, maar ze kwamen gewoon weer..probeer dus gewoon geduld op te brengen tot je je nod heb

    liefs sim
     
  6. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Heeft idd geen nekele nut omdat je dan zker weten negatief test. Er zit dan nog helemaal geen hcg in je urine. Je kunt dan dus ook niet positief testen...
     
  7. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hey,

    Ik begrijp je compleet. Khad rod de innesteligsperiode beetje bloedverlies, maar heb nu heel wat steken onderaan mijn buik. Dit al voor een dag of vier. Kben de hele dag alleen thuis en kan de muren wel oplopen. Er is een kruidvat om de hoek en heb al drie keer mijn jas aangehad. Ik wil wachten omdat ik geen negatieve test wil, die me erbovenop telkens nog heel wat geld kost ook. Ik verga van de dilemma's.

    Ik weet ook niet of 1 dag op oorhand testen al iets uithaalt.

    Alleszins, succes met je geduld ! Hopelijk wordt het beloond.

    Liefs Kitty
     
  8. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik heb gisteren ook getest maar met negatief resultaat, ik ben nog steeds niet ongi en zelf denk ik dat ik dat ook niet ga worden, met mijn jongste had ik pas na 2 weken een positieve test in mijn handen.

    Morgen test ik weer, misschien dat die 2 dagen net het verschil maakt ;)

    Liefs Wendy
     
  9. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Dames veel sterkte met t wachten in deze spannende dagen, hoop dat jullie allen snel een positief resultaat krijgen!!

    Liefs Angela.
     
  10. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Die testdrang is heel erg herkenbaar!!
    Ik ben 11 december gestopt met de pil heb daarna mijn :evil: in de stopweek gehad. Ik wacht nu nog steeds op de :evil: .......... Ik ben nog aan het ontpillen en ik weet heel erg goed dat de :evil: nog lang op zich kunnen laten wachten. Maar aan de andere kant heb ik steeds de hoop dat het misschien al raak is, ik heb al twee keer een test gedaan. Diep van binnen wist ik wel dat deze negatief uit zou vallen maar toch. Ik zoek op de een of andere manier naar bevestiging of zo.

    Liefs An ;)
     
  11. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Hoi hoi,

    Wij zitten nu in de eerste echte ronde (na mirenaspiraal) en ik heb dus nog nooit een test gedaan. Ik kan over vier dagen testen, maar ik denk dat ik dan nog een week wacht. Ik wil niet teleurgesteld raken als blijkt dat mijn cyclus gewoon langer duurt dan anders! :cry:

    Ook ik heb besloten me niet gek te laten maken door allerlei kwaaltjes en verschijnselen van zwangerschap, want ook ik voel van alles, maar ik ben er nu wel uit (via deze site) dat dat allerlei redenen kan hebben en niet wijst op een zwangerschap. Dus wacht ik ook mijn NOD af (en nog een week langer voor de test) :rolleyes:

    Liefs,

    Moontje
     
  12. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb het ook meestal zo'n week na de eisprong dat ik me afvraag zou het deze keer... heb al vanalles gevoeld en ook al es niks... dus lijfje
    nt te vertrouwen, enkel als me temp hoog blijft en ik overtijd ga ga ik hopen ...
     
  13. leeuw

    leeuw Lid

    30 jan 2006
    71
    0
    0
    dank je wel voor jullie reacties.
    Ik moet ook zeggen doe het niet eerder kost me anders handen vol met geld
     
  14. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor,voledige gezonde reactie ;)
    DUIM DUIM DUIM!
     

Deel Deze Pagina