testdrang

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by LiveLoveLaugh, Nov 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1 LiveLoveLaugh, Nov 4, 2012
    Last edited: Nov 4, 2012
    Hi ladies,

wanneer zou je kunnen testen na pregnyl 1500? Ik probeer me echt in te houden maar ik heb echt last van 'testdrang'!

Groetjes LLL

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Hoi,

Ik zie dat je pas een week geleden de IUI hebt gehad?
    Dan heeft het nu echt nog geen nut om te testen.
    Als het eitje zou zijn bevrucht, dan zou het nu pas net ingenesteld zijn, dus het heeft nu echt nog geen zin om te testen.

Zou echt 15 dagen aanhouden, vanaf de dag van IUI.

Succes!

3. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,881
    2,882
    113
    Noord-Holland
    De pregnyl halveert elke dag.. dus dag 1 1500, dag 2 750, dag 3 375, etc. Ik kan me voorstellen dat je niet alleen die 1500 maar daarvoor ook 5000/10.000 hebt gehad om een ovulatie op te wekken? Dat moet je dan natuurlijk meeberekenen.
    En ik zou minstens wachten tot dag 10/11 na iui.

4. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op om een week na IUI te testen.. Maar ik heb het gister ook gedaan ;) Heb mijn IUI ook op de 27e gehad. Mijn test was natuurlijk ook hartstikke negatief gisteren (ik heb geen pregnyl gehad). Het is inderdaad beter om tot een dag of 12 te wachten.. Maar het is wél ontzettend lastig!

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Wat ik tot nu toe altijd gedaan heb is op de 10e dag na het zetten van de Ovitrelle/Pregnyl testen, puur om te kijken of het er dan uit is. Meestal is het er dan uit. Zo niet, dan test ik de dag erna weer.

Ik test vervolgens tot nu toe altijd op 5 dagen voor de NOD, toen ik zwanger was, was deze toen positief, de keren erna niet zwanger geworden, dus ook niet positief getest.

Deze ronde probeer ik me in te houden, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet of dat gaat lukken. :)

6. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de reacties! Ik weet dat ik moet wachten ik probeer het ook echt maar vind het nu steeds moeilijker worden. Ik heb clomid geslikt en de pregnyl gezet voor de eisprong enkel maar een spuit.
    Leuk shaddixxx leuk dat we samen lopen dan hopen dat we tegelijkertijd een positieve test in handen hebben ;)! Vlinderr haha het is moeilijk he pfff :)

7. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb 4 okt 5.000 pregnyl gehad en op 6 okt de IUI gehad.
    Ik kon mij niet bedwingen en heb op 17 okt een testje gewaagd. (11 dagen na de IUI)
    eerst een KV2v5 en had een hééééél licht streepje. Met dezelfde urine een digitale CB gedaan en toonde aan 1-2 weken zwanger!

Mijn gyn zei dat het absoluut niet meer van de pregnyl kon komen.
    Ondertussen al een paar weekjes zalig zwanger en morgen onze eerste echo!

succes

8. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aah wauw van harte!! Nog even wachten ik probeer gewoon twee weken vol te houden. Ik probeer het maar als een 'spelletje' te zien dat afwachten tot testen! Veel plezier morgen laat je iets weten als je er aan denkt ;)!

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan niet meer wachten vrees ik.... Ik zit sinds vandaag te popelen om te testen, alleen is het nu nog te vroeg. Ik ben bang dat ik woensdag de test niet langer in de kast kan laten liggen. :) Help, wat is dit zenuwsloooopend!!!

10. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja erg hè! Ik denk maar zo als ik nu test is het sowieso nep :p! Veel werken deze week en veel zp haha! Beide nog een weekje ;)

11. isha27

isha27 Lid

Oct 19, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Mijn testdrang is abrupt weg, daar waar ik vannochten mn menstruatie heb gehad. Eerste iui mislukt, op naar tweede poging.......

12. Maahi

Maahi Lid

Nov 6, 2012
    24
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ isha.. wat erg :( sterkte....

Ik heb aan de ene kant wel een testdrang en aan de andere kant ok weer niet... Ik wil het heel graag weten, maar wil mezelf ook behoeden voor een negatieve uitslag :(

13. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Isha: oh nee wat balen zeg :(!! Hopen dat de 2e poging beter zijn werk doet!!

Maahi: ja inderdaad ik dnek dat ook de hele tijd en daarbij de pregnyl zit nog in mijn bloed wss dus dan zou de test sowieso vals zijn!!

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Ahh meiden, zo herkenbaar! Ik heb pas zondag de terugplaatsing gehad en wil nu al testen hahaha meestal hou ik et niet langer vol dan tot dag 9 na terugplaatsing hihi hoop dat jullie allemaal snel een positieve test hebben! SPANNEND!!

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan me ook niet meer beheersen... ik vrees dat ik morgen een test ga doen. Maar eigenlijk durf ik niet! beetje dubbel. :);) Ik had me nog zoooo voorgenomen te wachten tot de NOD. Ik hoop dat ik me morgen nog kan beheersen.

16. isha27

isha27 Lid

Oct 19, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jah meiden helaas, ik hoop dat jullie beter nieuws hebben!

17. Maahi

Maahi Lid

Nov 6, 2012
    24
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik heb me ook niet kunnen beheersen... Gistermiddag een test gedaan en negatief. Ik ben nu erg down en bereid me voor dat de eerste TP is mislukt... Vrijdag heb ik en bloedtest in het ziekenhuis en dan weten we het zeker..... :(
    zo raar... bijna alle symptomen zijn ook bijna weg, nu de test negatief bleek te zijn

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Hier hetzelfde verhaal...vanmorgen negatief getest, voel me ook heel down nu... :( Ik weet dat ik met 5 dagen voor de nod vroeg ben, maar ik vegelijk met mijn eerste zwangerschap, toen het op hetzelfde moment wel positief was. Ik heb er ineens geen vertrouwen meer in, in deze ronde.

19. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames :(! Wat rot om te lezen!! Misschien toch beide te vroeg getest? Geen bloed geeft moed he!

Liefs LLL

Share This Page