Oh lees nu dat je bloed verlies hebt gehad.. Sorry beetje misplaatste opmerking over je cyclus. Maar hoop wel dat je ondanks alles gewoon een beebje in je buik hebt zitten!
Oh jingle, geen probleem! Ik weet dat je het niet zo bedoeld hoor En ik geloof het zelf nog niet helemaal...gek genoeg want had vanochtend drie positieve testen erbij. Ik maak me wel erg zorgen over die bloeding,mmaar het is gelukkig wel opgehouden. Dus word afwachten! Ben benieuwd naar je testen succes!!
Test van vanochtend was toen ik hem binnen de tijd aflas nog omowit. Nu keek ik net en lijk ik toch heel vaag een streepje te zien.... Hopelijk geen indroger. Op de andere testen die omowit bleven de afgelopen dagen zie ik echt helemaal geen vage streepjes dus heb toch weer een beetje hoop. Voel me ook vandaag veel meer zwanger. Ben echt strontvervelend en mijn vriend is me al helemaal zat haha oeps! Bijzonder he zoveel testen positief bij jou maar omdat het bijna niet kan durf je het niet te geloven.. zou ik ook echt hebben! Hopelijk snel een CB test die definitief uitsluitsel geeft.
In het echt zie ik het dus iets beter als op deze foto.. weet niet waarom het begin zo geel is uitgeslagen, heb er echt maar 4 druppels op gedaan.