Dames, Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik mij begaf in de wereld van ovulatietesten. Mijn jongste is 5. Nu heb ik wat testen gedaan maar word er geen wijs uit. Op dag 10 begonnen maar volgens mij nog steeds geen overduidelijke positieve test. De laagste drie dagen wel een donkere tweede streep. Is dit een normaal verloop? Als een positieve test nog moet komen vind IK de ovulatie wel erg laat. Mijn cyclus is al jaren rond de 26/27 dagen namelijk. Ook heb ik al drie dagen een hoge temperatuur, wat bij mij duidt op dat de ovulatie al geweest is. Graag jullie advies.
Waar nr 18 bij staat is jouw positiefste dus ik denk dat het lh hormoon toen op jouw hoogtepunt was!!! Niet alle meiden krijgen dikkere strepen! En sommige vrouwen krijgen 8 dagen dikke strepen (zoals ik, kun je dan ook geen wijs uit) Heb je geklust? Succes
De laatste 3 teststreepjes zijn even donker. Op de foto lijkt dat anders. Is een eisprong op dag 19 niet heel laat voor een relatief korte cyclus, namelijk rond de 26/27 dagen?