Ik hou jullie op de hoogte. Vanavond testen heeft niet zoveel zin denk ik. Dus morgenochtend. Wil eigenlijk proberen te wachten wat heeeeel lastig is haha
Oeps kon toch niet meer wachten Heeft het zin als ik morgenochtend weer test? Beter een dagje wachten zeker. Weet niet of het goed zichtbaar is, kreeg het niet beter op de foto.
Ik zie weer twee streepjes ! Ik zou zeker morgen een testje doen met ochtendurine. Waarschijnlijk zie je het dan nog beter.
Vanmorgen om 5.30 getest moest zo nodig plassen Vannacht ook al 2x geplast dus echt ochtend urine is het dan niet meer toch. Maar goed, het blijkt dat ik een middag/avond tester ben. Deze was toch echt wat lichter. Ik moet mezelf nu echt dwingen niet door te slaan in het testen. We hangen dus weer tussen hoop en vrees in. Enige wat ik kan doen is wachten. Gelukkig een hele drukke week voor de boeg. Reageer
S nachts plassen is prima. Als je maar niet drinkt. Jammer dat ie lichter was. Ga je zo ook nog testen?
Ja het is verslavend hè Haha. Net weer getetst nu met k2v5. Die had ik zelf nog nooit gebruikt. Zal zo een foto plaatsen. Weet niet wat ik ervan moet denken. Moet wel zeggen dat het heel prettig is om mijn onzekerheid hier te kunnen delen. Ik heb mijn vriend nog niet verteld dat ik heb getest. Wil het echt zeker weten dat het zo is.
Je maakt het wel spannend @Cinsam! Je bent nu met verschillende merken aan het testen. Hierdoor kun je de oploop niet goed beoordelen. Ben benieuwd naar de foto. Je NOD is toch tussen nu en donderdag? Spannend hoor.
Yep wilde kijken wat de kruidvat test deed. En idd tussen nu en donderdag nod. Hierbij de foto van de kruidvat test. Echt geen idee wat ik hiervan moet denken. Het lijkt nog zo licht. Ik heb ook de early predictor gehaald. Omdat ik daar zoveel goede verhalen over hoor. Als die positief uitslaat, ga ik niet meer testen. Denk dat het dan wel duidelijk genoeg is Haha.
Ik vind dit wel een duidelijke streep hoor. Zo begon ik ook (en ik was toen ook best onzeker ), ik hoop dat ie mooi oploopt!
Ik weet niet zo goed wat jij verwacht @Cinsam, maar ik vind het een duidelijke streep. Snap ook wel dat je voorzichtig bent ivm je voorgeschiedenis. Dus ik blijf voor je duimen dat hij mooi oploopt. Ga je het nu wel aan je vriend vertellen?