Testdrang

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Cinsam, Sep 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Haha idd kan het niet geloven, wil/kan het nog niet beseffen.
    Net had ik heel even het gevoel om te vertellen we zijn weer zwanger. Alleen ben ik zo bang als ik dat uitspreek het weer mis gaat. Ik wil een iets duidelijker test als bevestiging. Ik durf de clearblue niet te doen, omdat ik bang ben voor de uitslag. Als morgen de early predictor duidelijk genoeg is dan natuurlijk wel.

2. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Volgens mij kan je vandaag of morgen gewoon een CB doen hoor, al snap ik je terughoudendheid. Maarre... pssssst... je bent gewoon zwanger ;):thumup:

Cinsam likes this.
  3. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    We gaan het zien Haha. Slaap al 2 nacht mega slecht. Ik denk van alles te voelen, geen idee of het echt is of ik het me inbeeld. Ik weet ondertussen ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden.
    Bij mijn zwangerschap in jan had ik 2 dagen voor mijn nod echt een mega knaltest. En voelde me op en top zwanger. Nu nog geen knaller gehad en voel me nu anders dan toen. Uiteindelijk was er met ruim 10 weken geen kloppend hartje. Dat is nu precies 9 maanden geleden. Ik zou 15 sept uitgeteld zijn.

4. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Een missed abortion is zo funest voor je vertrouwen, al helemaal als je je al die tijd zo zwanger hebt gevoeld. Misschien is het wel waar wat ze zeggen: dat de goede dingen langzaam komen ;) Ik hoop dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat.

5. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Net weer toch maar weer getest had ook nog een action test liggen. Het had volgens mij al veel duidelijkere moeten zijn. Vanmiddag doe ik de kruidvat nog een keer. Maar ben bang dat dit weer niet goed gaat af lopen. Zolang er geen bloed is houden we hoop.
    Bovenste is van gister, onderste van net. Zoals jullie zien niet echt een oploop :(

Attached Files:

6. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Ik denk dat je dat pas goed kunt vergelijken als ze in dezelfde mate azijn opgedroogd. Een test van vandaag moet je eigenlijk vergelijken met een test van eergisteren... je hCG stijgt nu nog niet zo snel (verdubbelt iedere 40 uur ongeveer). Hoe ver ben je nu?

7. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Ja dat weet ik dus niet precies ivm wisselende cyclus die tussen 23 en 30 dagen is.

8. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Op welke dag van je cyclus zit je?

Ik ben benieuwd wat de KV gaat laten zien. (Ik vind de test van vandaag er trouwens echt niet zo gek uitzien ten opzichte van de test van gisteren...)

9. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Op dag 27

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ziet er prima uit hoor voor gisteren en vandaag. Hcg verdubbeld niet in 24 uur.
    Op je onderste test is de streep breder dan de bovenste.

Melian likes this.
  11. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Ik heb mijn tests er nog eens bijgepakt en het is dan te vergelijken met die van mij rond 11dpo. Je hebt helemaal niets aan die info waarschijnlijk :oops:

Kon je maar gewoon even in je buik gluren hè? Dit is niet fijn voor je zenuwen. Ik hoop dat ik vandaag of morgen een mooie oploop zie hier en dat jij je weer iets geruster voelt. Zwanger raken is niet voor watjes :$

Kristientje and Cinsam like this.
  12. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Ik snap en deel je twijfel. Ik blijf voor je duimen!!

13. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Straks als ik thuis ben, nog een poging wagen met de kruidvat test. En morgen dan de early denk ik. Deze onduidelijkheid is idd niet fijn. Laat het dan doorzetten of zwanger zijn. Nu hang ik er zo tussen in.
    Ben er wel rustiger onder in vergelijking met andere maanden. Vorige maand had ik ook 3 licht positieve testen. Een week later ging dat mis. Ik was heel verdrietig voelde de pijn weer van de mk met 10 weken.

14. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Net nog de kruidvat test gedaan. Ik heb besloten dat ik er nu even mee stop. Het loopt nog niet echt op. Naar mijn mening had er toch echt wat meer oploop in moeten zitten. Of ik heb mijn ei veel later gehad. Ik voel nog geen menstruatie aan komen. Wel vlagen van misselijkheid en beetje trekkerig gevoel in mijn onderbuik.
    Dank jullie wel voor het meeleven en de fijne reacties. Als ik meer duidelijkheid heb, laat ik het weten.

15. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Hierbij de test van net.

Attached Files:

16. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hmmm...je zou idd mogen verwachten dat ze oplopen. Vind het twijfelachtig worden, want na zoveel tijd zou er toch érgens een duidelijke oploop te zien moeten zijn. :(
    Hoop dat ze alsnog gaan oplopen...

17. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Is niet wat je ervan zou verwachten na die vorige streep op de KV test :$ Hopelijk loopt het nog op, maar ik begrijp je twijfels. Goed om even te stoppen met testen en te kijken wat de komende dagen gebeurt. Ik hoop echt heel hard met je mee.

18. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    In het echt is hij gelijk aan gister. Maar dan nog toch? Hij zou een dag later toch donkerder moeten zijn?
    Maar goed ik kan er toch niks aan doen.
    Dat er iets was/is daar ben ik wel van overtuigd. Afwachten hoe het verloop nu gaat. Als ik ongesteld word is dat zo, dan heb ik tenminste duidelijkheid.

19. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hcg verdubbeld in het begin elke 48-72 uur.
    De test van vvandaag moet je vergelijken met eergister. De test van morgen met de test v gister.
    Als daar ook geen oploop te zien is denk ik dat je je moet voorbereiden op een bloeding.

20. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

Jan 12, 2017
    1,068
    999
    113
    Female
    Ik wist niet dat het 48 tot 72 uur nodig had. Dan zit er volgens mij een hele lichte oploop in. Maar idd ik ben voorbereid hoor. Het is wat het is ;)

Melian and proudmommy13 like this.

Share This Page