Dat er iets is, is idd duidelijk. De oploop gaat idd wel heel traag. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Maar ja, normaal gesproken gaat de tijd snel voorbij. En op het moment dat je wilt dat de tijd snel gaat lijken de dagen voorbij te kruipen. En dan is afwachten bijna onmogelijk en te veel gevraagd. Ik hoop op het beste. Er moet toch een keer iemand van ons oudjes een keer zwanger worden?
Ik heb de oude testen nu ook weggooid en de foto's gewist. Het komt zoals het komt. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Er is een bloeding onderweg. En voel ook flink wat krampen. Bizar dat je dan wel 6 licht positieve zwangerschaps testen hebt. Dit kan toch niet allemaal vals positief zijn? Vorige maand had ik dit ook al, toen waren het er maar 2. En was de bloeding heel heftig en pijnlijk. Zie er tegen op dat het nu ook weer zo heftig zal worden. Wat niet echt uitkomt. Belangrijke opdracht voor werk dit weekend. Maar goed het is niet anders. Op naar de volgende ronde. Nogmaals dank voor het meekijken de adviezen en lieve woorden. Hoop snel op echt positief nieuws.
Vals positief, ik geloof er niet in. Ik denk dat jullie materiaal elkaar steeds vindt, en dat is hartstikke gunstig, maar dat er dan snel ergens iets toch niet goed gaat. En dat is niet heel gek als je wat ouder bent. Dan zijn je eitjes niet meer allemaal 'euploide'. Ik heb ook heel veel positieve testen gezien en dat ik dan daarna ongesteld werd. Uiteindelijk is er toch eentje blijven zitten. De moed niet opgeven. Nogmaals het is al heel goed dat er bevrucitjgnen plaatsvinden. Sterkte en ik duim met je mee de volgende ronde.
Er heeft wel iets gezeten hoor. Je testen waren echt positief... Ws niet helemaal goed ingenesteld... Hopelijk volgende keer wel goed. Sterkte met deze teleurstelling.
Dat is geen leuk bericht @Cinsam. Ik had echt op een andere uitkomst gehoopt voor je. Ik sluit me aan bij de dames voor me: het was zeker niet vals positief. Ik hoop dat je de moed erin houdt en dat er een gezonde en fijne zwangerschap voor je in het verschiet ligt en dan kijk ik uit naar je berichten. Sterkte!
Dank jullie wel, vorige maand had ik het er even heel moeilijk mee. Nu gaat het wel, geen verwachtingen meer hebben helpt ook wel. Het komt altijd goed. Die heftige buikpijn is rotste nu. Vanavond maar met een reep chocola en kruikje tegen mijn mannetje aan kruipen. En ga hem dan vertellen dat ik hem wilde verassen, houd hij nog tegoed
Als je zwanger bent kan je ook wat buikpijn/kramp krijgen door alles wat er daarbinnen gebeurt he. Heb je nog een negatieve/aflopende test gehad? Anders vind ik het zonder bloedverlies erg snel om te zeggen dat het mis is. Hopelijk zit het gewoon allemaal goed vanbinnen!
Ik zou de moed nog niet opgeven hoor. Je vindt je testen te weinig oplopen terwijl er maar 24 uur tussen je testen zit. Dan krijg je nog niet de oploop die jij hoopt te zien. Hcg verdubbeld in 48-72 uur. Daarom word vaak gezegd om de dag testen. Zoals ik gisteren al zei bij de twee testen die onder elkaar liggen zie je wel duidelijk oploop. De onderste teststreep is breder dan die daarboven. En vergeet niet dat buikpijn en een trekkerig gevoel ook van een zwangerschap kan komen. Het lijkt soms veel op een aankomende menstruatie.
Mijn testen liepen deze zwangerschap soms pas na 4 dagen op en had zelf ook erge krampen en het gevoel dat ik ieder moment kon gaan bloeden. Ik hoop dat het gewoon allemaal goed zit!
Kan me goed voorstellen dat je jezelf ook een beetje wilt beschermen... Is het inmiddels op gang gekomen? Houd je ons op de hoogte?
Nog niet echt doorgezet. Meestal duurt dat een dag of 2. Lief van dat jullie het zo positief zijn ik voel dat menstruatie er aan komt. Gister was ik echt the evil bitch Haha dat is een teken dat het er aan komt. Ik weet dat het goed komt ooit X
Ja, zoals verwacht is het aan het doorzetten nu. (Moet er wel bij zeggen dat we vanmorgen nog gezellig hebben geknuffeld ) Gisterochtend nog steeds een licht positieve test. Maar goed volgende ronde ga ik proberen mijn testdrang in bedwang te houden.
Zo zie je maar dat jij je lichaam het beste kent... Gezellig knuffelen ' ochtend is altijd goed Spreken we dan af over 28 dagen? Topic titel: "zwanger!"? Heel erg jammer van nu, maar goed dat het doorzet, zodat je weet waar je aan toe bent.