Hier niks rozigs meer te vinden. wel nog steeds de lichte, vage, zeurderige buikpijn. Spannend inderdaad de onzekerheid hier van iedereen..!
Laura, 25jr, 1e kindje, ronde 10. NOD 13-14 november (niet helemaal zeker door de combinatie ovutest en temperatuur,) Aantal keer getest: 1x, 12 november (12dpo)-
Oh we gaan een lijstje maken... mag ik ook meedoen? Jeszss, 31 jaar, 2e kindje NOD 13 December? Is nog even gokken! 2e ronde! Gestest 2x op (achteraf) 13 DPO en 5 DPO.
Laura, 25jr, 1e kindje, ronde 10. NOD 13-14 november (niet helemaal zeker door de combinatie ovulatietest en temperatuur,) Aantal keer getest: 1x, 12 november (12dpo)- Yvonne:36 jaar 2e kindje 7e ronde ( 1e ronde na miskraam) NOD op 16-11 3x getest ( 9/10/11 DPO) Bo 27jr 6e ronde 3e kindje Nod 12 december Jeszss, 31 jaar, 2e kindje NOD 13 December? Is nog even gokken! 2e ronde! Gestest 2x op (achteraf) 13 DPO en 5 DPO.
Ik vind het verschrikkelijk lang duren voor ik kan testen hahaha zit nu 5 dpo dus moet nog even wachten.... dagen gaan inderdaad erg traag voorbij.. zo herkenbaar dat je niet 6 testen wilt gebruiken en toch elke keer wel weer doet het liefst test ik maandag al hahaha maar dat is nog echt te vroeg... heel veel succes!! spannend!!
Goedemiddag dames! Wat al weer een druk geklets hier! Allereerst wil ik Jennifer van harte feliciteren! Een streep is een streep, dus zwanger! Geniet ervan! Vanochtend was er één van spanning, hoop en vrees. Nadat het spreekuur ruim een uur uitliep, mochten we dan eindelijk naar binnen. Godzijdank is de chemo en bestraling goed aangeslagen! Ze zijn heel erg tevreden. Er waren geen uitzaaiingen, dus binnen nu en 4 weken gaan ze opereren. Dat zal nog wel spannend worden, want het is risicovol en omdat mijn vader longemfyceem heeft, is de kans op een longontsteking na de operatie ca. 80% , dus hoog. Maar goed, dit hebben we toch maar weer mooi binnen. Die operatie zal ook wel goed komen! Vannacht slecht geslapen. Deels natuurlijk door de stress voor vandaag, maar ook doordat ik zo'n last had van maagzuur en zere borsten. Kon niet op m'n buik liggen. Nu nog steeds erg misselijk. Ik heb besloten om niet eerder dan zaterdag te testen. Nu nog hopen dat ik het zolang vol kan houden
Wow heftig Bibaboe....Maar zover je er van kan spreken in deze situatie, is het dis positief! Nu nog de operatie achter de rug en iedereen kan weer wat vooruit gaan kijken! Klinkt allemaal veelbelovend bij jou.... Hier eigenlijk geen symptomen, maar dat zegt ook niet veel. Kan zoveel kanten op. Heb de test gesloopt, van alle kanten begluurd maar zie toch echt niets. Moet alleen veel meer plassen en ben eind vd dag vreselijk moe. Maar als dat door hcg zou komen, zou ik toch ook wel positief moeten testen zegt mijn verstand Ik ga ook pas zaterdag weer testen. Dan ga ik echt richting NOD dus dan heeft het ook meer zin. Oef Lopje, jij moet nog iets langer geduld hebben....Raar hè dat je toch iedere maand weer in de verleiding komt. Denk nu ook echt: volgende maand doe ik dit NIET! Liefs, Yvonne
Laura, 25jr, 1e kindje, ronde 10. NOD 13-14 november (niet helemaal zeker door de combinatie ovulatietest en temperatuur,) Aantal keer getest: 1x, 12 november (12dpo)- Yvonne:36 jaar 2e kindje 7e ronde ( 1e ronde na miskraam) NOD op 16-11 3x getest ( 9/10/11 DPO) Bo 27jr 6e ronde 3e kindje Nod 12 december Jeszss, 31 jaar, 2e kindje NOD 13 December? Is nog even gokken! 2e ronde! Gestest 2x op (achteraf) 13 DPO en 5 DPO. Lopje. 34jaar, 1ste kindje, 3de ronde, NOD 22 november (18november testje wagen 10DPO)
Heftig Bibaboe, nu alle positieve gedachten op de operatie! Voor jullie dus nog even wachtdagen de komende dagen Bibaboe en Ennovy, spannend! Benieuwd hoe lang jullie het volhouden (maar heb zo'n vermoeden als ik jullie kwaaltjes zo lees). Qua kwaaltjes dacht ik dat het bij mij ook al raak was, wat kan je lijf je voor de gek houden zeg
1 of 2 dagen overtijd. Allerlei klachten.... maar net getest en in geen velden of wegen een tweede streep te bekennen. balen. Maar goed, ook nog geen bloed, of gekleurd slijm of what ever. kruidat tv5, dus alaik het zaterdag nog niet ben, nog een test. deze test is gedaan op het midden v dag. Overigens bij mijn eerste ook pas bij de derde test een positieve.... Ou het dan nog kunnen ????
jennifer gefeliciteerd, weegbee ik heb jou testen in een ander topic gezien wat is hij mooi gefeliciteerd. Voor de andere meiden die negatief hebben getest, het is pas echt negatief als je ongesteld wordt dus blijf hoop houden meiden. @bibaboo, dat klinkt allemaal erg positief, fijn zeg wat een opluchting moet dat zijn. Nou vandaag mijn tandvleestransplantatie viel me alles mee zeg. Ik moet nog 9 dgn wachten voor mijn nod, wat duurd dat langggggggggggggggggggggg
Spoedje: ik heb hier een bakje met middagurine. Wat zal ik doen? Een kv2v5 of een zwanger en kids? 11dpo vandaag