Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat voor test is dit? Ik dacht eerst een +test maar dat zal zeker wel niet? Ik lijk een pennestreep te zien

2. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil.ook graag in de club

3. mama300388

16 nov 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Dit is een huismerk test van de plus, ja idd erg dun lijntje he. Echt mega onzeker, weet niet of Dit nu wat is of niet.

4. Vanille28

Vanille28 Lid

4 jan 2015
    81
    0
    0
    Vervelend als t niet gelijk lukt ja. Mensen gaan er altijd maar zo klakkeloos vanuit dat je even kindjes neemt en dat t direct lukt.
    schaamteloos.

Hier trouwens vals alarm, vanochtend een beginnende menstruatie.
    Dus op naar ronde 3!

5. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Wat een malle test mama-metdecijfers!! Ken ik helemaal niet!

Van mij mag iedereen in de club, moet alleen nog zien of dat gaat lopen....
    We zitten daar nu, maar je kan niet terug lezen onder het typen ( doe ik persoonlijk altijd, zodat ik kan zien wat iedereen ook alweer typte, zodat ik niemand vergeet.) en je kan geen foto's plaatsen bij je bericht.
    Verder heb ik het gevoel dat toch veel mensen het gaan missen....
    Het voelt voor de meelezers denk ik ook een beetje alsof ze de meiden hier kennen. ( wat ondertussen ook zo is haha. Hoe open kan je zien? Slijm, pies, borsten enz vliegt je om de oren :D)

Dit topic hoort ook zo'n beetje bij mijn dagelijks leven de laatste 2 maanden, dus zal ( zolang beheer hem laat bestaan) hier zeker actief zijn!
    Weet alleen niet of ik het altijd red om op alles te reageren. Vooral als er in eens een kluitje nieuwe meiden bij komen, zie ik soms door de bomen het bos niet meer. Is dus geen onwil als ik op de vaste kern meer reageer dan op nieuwelingen.

Liefs,
    Yvonne

ps: Laura, wat zegt je test :cool:??

6. mama300388

16 nov 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Yvonne dit is de test, vind het zelf ook een vreemde hihi maar deze zijn het goedkoopst in de buurt.

Bijgevoegde bestanden:

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Yvonne, stuur anders een berichtje nar beheer of ze dit topic kunnen verplaatsen naar 'algemene clubs'

Mama300388 jeetje wat een dure test, en dan nog geen duidelijke streep geven ook ;) had hem nog nooit gezien, maar aan het doosje te zien is het hetzelfde merk als dat van paracetamol etc. hier in de supermarkt.

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Hallo ladies,

Ik kan het hier ook niet bijhouden en omdat ik pas 4x hier heb gereageerd geeft me dat weinig recht van spreken :D

Om toch even te stalken hier dan toch een berichtje in dit ow zo interessante topic, hopelijk vergeven jullie mij mijn zenuwen. Want morgen is het dan zover en ga ik voor het eerst weer testen sinds 6 jaar....ik ben vreselijk zenuwachtig en tegelijk benieuwd. Ik vraag me af wat dit voor nacht gaat worden, ik vermoed eentje met weinig slaap.... wie test er nog meer morgen???

9. mama300388

16 nov 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Klopt adriana idd zelfde als de paracetamol wormen pillen zetpillen enz die je in de supermarkt kan kopen, morgen als het niet te hard regent maar naar de action fietsen en die testen voor het eerst proberen want las dat die wel lekker goedkoop zijn :p heb wel sinds vandaag allemaal 'klachten' maar weet nou niet of dat gewoon tussen me oren zit omdat ik nu op dag 29 zit in mn cyclus en dit voor mijn doen lang is.
    Hopenlijk blijft me ongi uit en lopen me testen dalijk op :)

10. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Wat spannend MoniqueA! Heel veel succes morgen! Fingers crossed!

11. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he MoniqueA
    Maybe doe ik ook nog een testje morgenvroeg of ik wacht tot het weekend. Ben nog in dubio

12. Vanille28

Vanille28 Lid

4 jan 2015
    81
    0
    0
    Ik hoop dat dit topic wel actief blijft hoor, vind het wel leuk om alles te delen mbt zwanger worden.
    Dat doe je toch minder snel met vrienden en familie.
    Heb van de week per ongeluk bij mn moeder laten vallen dat ik overtijd was.. en sindsdien heeft ze me iedere dag opgebeld om te vragen of ik al ongesteld was.
    Heel irritant:p
    Voelde me gelijk onder druk staan haha.

Daarom wil ik t liever hier allemaal bespreken. :)

13. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Haha herkenbaar Vanille! Ik heb ook zo'n mama ;)
    Bij Merel bijna 2 jaar niks gezegd, alleen mijn zusje wist het. Toen we naar het ziekenhuis moesten, toch gezegd. En godzijdank was het die maand er op al raak. Nu weet ze ook dat we voor een tweede gaan en dan vraagt ze ook wel eens: wanneer moest je ook alweer ongesteld worden....IK HAAAAAT DAT!!! Doe altijd beetje vaag :D

Best een dure test Mama30....!! Geen Action, kv of Wibra in de buurt? Ik was gisteren bij DA en twijfelde om een CB mee te nemen, maar jezus wat zijn die dingen duur!

Jij hebt wel recht van spreken hoor Monique! Dat heeft iedereen! En jij bent gelijk vol in de groep! Erg leuk!
    Voor het eerst sinds 6 jaar weer testen..? Hoe komt dat zo? Spannend man!! Ik ga ook morgenvroeg maar weer even denk ik...Met die vage lijntjes blijft de testdrang aangewakkerd. Hoop alleen iedere dag op een echte duidelijke streep...

Adriana, hoe werkt dat? Gaat dit heel topic dan daar heen? En wat is er dan precies anders dan nu? Kunnen er dan geen nieuwe mensen bij komen? En is het gewoon nog openbaar?
    Zo thuis ben ik hier nou ook nog niet :D

Liefs,
    Yvonne

14. mama300388

16 nov 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    Yvonne vandaag regende het kei en keihard en wilde toch graag testen, action is een kwartier fietsten dus dat ga ik morgen ochtend als ik de kindjes baar school heb gebracht even heen.
    ik heb gemerkt dat mensen mn acountnaam moeilijk vinden door de cijfers dus bij deze mijn naam hihi!

Groetjes Nathalie

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Jaaa Nathalie! Dat is beter! Haha
    Het was hier ook drama vandaag dus ik snap je keus. Succes morgen en hou ons op de hoogte! !

Liefs Yvonne

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Zo ladies.....ik heb getest maar helaas een volledig witte, witter dan witte, omo witte zwangerschapstest in mijn handen. Nou nog even wachten of we toch nog gewoon niet ongesteld worden, ik hoop natuurlijk dat het weg blijft en dat ik te vroeg was met testen.
    Toch voel ik me minder vervelend dan ik had gedacht omdat er natuurlijk altijd een mogelijkheid bestaat dat ik toch zwanger ben. Maar voor nu nog even verder wachten op het wachtbankje. ;)

17. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    He wat balen Monique! Maar er is nog hoop toch!

18. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Dames,

Vanmorgen getest en zien jullie ook wat ik zie??????

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      4
  19. Vanille28

Vanille28 Lid

4 jan 2015
    81
    0
    0
    Jaaaaa! Overduidelijk streepje!

20. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Wat vervelend MoniqueA, maar het kan idd zomaar zijn dat er morgen wel een vaag streepje te ontdekken is.

Jaaaaaa Lief87!! Dat is een duidelijke!! Gefeliciteerd! Wat fijn zeg! Jouw dag kan niet meer stuk 😉

Deel Deze Pagina