Hier voor t eerst absoluut geen test drang! Ik krijg vandaag de sleutels van ons nieuwe huisje! Dus voor t eerst in 1,5 jaar tijd geen zwangerschaps-kwaaltjes-zonder-zwanger-te-zijn! Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere onder ons! Yvonne 36 pagina's terug zag ik je test, en ik zou daar zelf ook over twijfelen, zie dat morgen je NOD is, geen bloed geeft moed! Floor mooie echo! Zag nog een mooie, volgens mijn van Zusje.... ook prachtig! Pfff al meer dan 4 jaar geleden dat ik in dat schuitje zat, maar voelt als een paar maanden!
Iedereen met een positieve test echt super gefeliciteerd. Wij zijn druk om de dag aan het klussen en kan het niet helpen dat ik overal dingetjes ga zoeken die er op lijken of ik mn ei al heb 😂 word gewoon moe van mezelf. Wat ik me afvraag hor kom je eigenlijk in contact met een goede verloskundige?
Heeeel snel want moet werken en heb hier totaal geen tijd voor... Lief: wauw gefeliciteerd!!! Ik wilde dat ik zo'n test had! Hoeveel dagen voor nod ben jij denk je? Monique: Shit....Maar wat je zegt: het kan nog wel!! Hier: Getest, ben zooooo overtuigd dat ik zwanger ben. Zo hyper, halve nacht wakker gelegen. Doe ik net een test, in de overtuiging dat het nu toch echt duidelijk zal zijn....Zie echt nagenoeg NIKS! Ben zo verdrietig.... Liefs, Yvonne
Iedereen met een positieve test van de laatste dagen gefeliciteerd! En degene die op het wachtbankje zitten....toi toi toi...duimen draaien en testen maar!! @Dracaena Hier ook om de dag aan de klus! Heb ook mijn NOD op 25 januari. We lopen gelijk dus!
Ahh nee Yvonne wat naar! En gisteren was er nog wel wat lichts te zien! Misschien morgen toch weer een licht streepje? Tot je menstruatie is er hoop.
Dank jullie wel Dames! Ik kan het echt nog niet bevatten hoor! Net werk overleg gehad en volgens mij heb ik er geen woord van mee gekregen haha! Ik zit 2 dagen voor mijn NOD. Maar had last van zere borsten, kolhalzen en s nachts slecht slapen kriebel in de buik zon zenuwachtig gevoel! Dus ik kon het echt niet laten om te testen vanmorgen haha! Woehoeeee! Maar idd ook een vraag van mijn kant. Wat nu? Ik wilde zondag een digitale doen. En dan? Dokter bellen? Hoe zoek ik een verloskundige? Haha!
Yvonne neeeeeee! Dikke knuffel meis. Heb je nog wel geklust want heel misschiennreageren ze op een lh-piek? Of denk je zelf dat het toch gewoon indrogers waren? @lief87 mooie test, gefeliciteerd!
Hey dames....Hier ook iemand met Testdrang...Ik zit vandaag op 9DPO en iets in mij zei dat ik moest testen...Natuurlijk dacht ik van ja het zal wel weer niks worden, maar nu zie ik dit op mijn test, heb er ook al wat water ingedaan om te kijken als de streep verdwijnt, maar hij blijft juist staan....Hopelijk zien jullie hem ook, ik weet dat het nog erg vroeg is en alle kanten op kan... Ben benieuwd naar jullie reactie's
@Stefanie912 Ik lijk ook iets te zien, maar kan de foto niet uitvergroten. Dus kan het niet nauwkeuriger bekijken...
Er breekt nu een spannende tijd voor je aan Lief! Ik wens je alvast veel geluk en plezier! Je kunt volgens mij vanaf je NOD een digitale doen. Dan krijg je waarsch 1-2 weken zwanger als resultaat. Bij mijn eerste kindje ben ik naar de ha gegaan, maar die vertelde niets wat ik niet al wist, zoals wat je niet mag eten enzo. Als je vragen hebt is het misschien wel zinvol om een afspraak te maken, anders zou ik het zelf tijdverspilling vinden. Een verloskundige kies je zelf uit in de buurt. Je kunt dan bv selecteren op de afstand of op grootte van de praktijk. Zelf zat (en zit) ik bij een kleine praktijk op loopafstand. Ik heb altijd dezelfde verloskundige die 1 waarneemster heeft voor als zij ziek is of vrij heeft en er spoed is. Maar misschien vind jij andere dingen wel belangrijk. Leuk hoor 😊😊
Ja ik zie hem Stefanie, ik hoef er niet eens voor te staren! Hoe issie in het echt? Duidelijk?? 😄 Ik vind het trouwens bijna net zo leuk om jullie testjes te zien als day ik het vind om die van mezelf te zien 😉😄 Even een update van mezelf: ik had zaterdag of zondag ongesteld moeten worden. Ik bloed al licht sinds zaterdag, maar veel te licht voor een menstruatie. Nu heb ik alleen bij het afvegen nog wat oranje (lekker verhaal 😉. De testen worden steeds donkerder. In mijn fotoalbum plaats ik iedere keer een foto als ik heb getest (oké, ik geef het toe, de eerste drie zitten er niet bij 😉. Het lijkt steeds meer de goede kant op te gaan, maar toch blijft het enorm onzeker. Volgende week test ik nog een keer heb ik met de vk afgesproken (uiteraaaaaard eerder ook nog een paar keer). Als de test volgende week nog positief is krijg ik een vervroegde echo.
Stefanie ook ik zie wat hoor! Hoef er niet voor te staren. De mijne was nog lichter toen ik afgelopen woensdag (avond) testte! Dus er is hoop! Wow Wiess wat mooi!! Wat ik me nog wel afvraag: Als ik op internet ga lopen zoeken na hoeveel weken ik zwanger zou kunnen zijn krijg ik op de ene website te zien 3 weken en 5 dagen en op de andere website 1 week en 5 dagen. Terwijl ik bij beide de zelfde datum invul als zijnde eerste dag laatste ongesteldheid. Weet iemand hoe dit zit of ben ik nu heel dom? Haha.
@Wiessss Wat ontzettend gaaf!! Onvoorstelbaar toch, zo'n klein ukkie! @Nainen Nou ik heb de foto's bekeken, maar dat ziet er toch super goed uit! Ze worden steeds duidelijker! Ik durf al wel te zeggen gefeliciteerd hoor!
Nanien: Super duidelijke test al... En ja hier zo met het blote oog is hij wel wat duidelijker als op de foto (Helaas niet duidelijkere camera)... Wiessss: Oh wat een prachtige echo...GEFELICITEERD!!!!! Lief87: Ik zou het eigenlijk niet weten waarom de uitslagen zo verschillend zijn op de site's....Misschien wat verkeerd ingevuld of vergeten ( of ben ik nou dom)????? Gelukkig zie ik dus geen spoken over mijn test....hoop dat hij volgende week ook mooi gaat oplopen!!!!