Kwaliteit hier weer bagger...Dat is zo jammer! Wauw wiesss had je echo net niet gezien!! Alweer zo'n prachtige baby!!! Liefs, Yvonne
Yvonne ik zie hem ook eigenlijk direct zonder lang te kijken. Ik hoop het zo voor je meid! Ik ga duimen!
Neee niet doen! Slik de tarwekiemolie pas vanaf je eisprong. Anders kan het je ei verlaten en heb je een ellenlange cyclus. Dus ik zou het niet doen. Ik slikte eerst elke dag 1x tko. Deze cyclus niks en jawel mijn ei was een dag eerder en nu slik ik het omdat mijn lf niet lang genoeg was. Heeft dus gewerkt
Yvonne ik zie toch ook een tuurstreepje hoor. Kun je de foto nog van dichterbij nemen? Test gewoon morgenochtend met ochtendurine. Als er dan binnen 30 minuten (neem aan dat je kv gebruikt) een streep staat is er wel hcg aanwezig mi. Je zit dan toch al weer een dag dichter bij nod. Maar wees ook realistisch en lees die krengen niet af na een halve dag, dan maak je jezelf gek (weet ik alles van namelijk) Ik vind het naar dat je je zo rot voelt knufferdeknufffffel
Dank jullie lieverds! Ik probeer in mijn achterhoofd te houden dat het niks kan zijn... Maar vind het zó vreemd dat ik dan op verschillende soorten testen streepjes pies...En KV was vanmiddag echt gelijk aanwezig. Toen zelfs duidelijker dan nu vind ik zelf. Ik zal nog wat verder inzoomen!
Met de tko ben ik het niet helemaal eens adriana. Ik denk echt dat het per persoon verschillend is. Ik had een cyclus van 35 dagen en het heeft mijn ei vervroegd en ineens een cyclus van 28 dagen en zwanger. Hoe is je cyclus pepper? Als je een lange cyclus hebt zou ik het gewoon eens proberen. Baad het niet schaad het niet.
Ow erg balen Yvonne! Misschien eerst nog even afwachten of het echt doorzet! En wat is je temp of houd je dat nooit bij?
BVS Wij zijn net bezig dus echt inzicht in mijn cyclus heb ik niet. Begin december gestopt met de pil, 10 december onttrekkingsbloeding, vandaag is de menstruatie weer volledig doorgebroken, 30 dagen later dus. Denk dat ik deze cyclus maar ga kijken hoe ik reageer op tarwekiemolie, vanaf het begin direct dan.
Ik zou deze rond misschien nog even afwachten en pas vanaf je ei gaan slikken. Dit omdat je pas 1 cyclus hebt gehad. Als deze weer rond de 30 is zou je kunnen overwegen. Misschien handig om ovu testen te gebruiken dan krijg je een goede kijk op je cyclus. Als je zeker weet dat je ei is geweest begin je met het slikken van de tarwekiem olie.
Bvs: je hebt gelijk hoor, iedere vrouw kan er anders op reageren. Maar ik moet zeggen dat ik hier op t forum veel lees over dat het je ei verlaat. en het zou moeten zorgen dat je baarmoederslijmvlies dikker en zachter wordt zodat een bevrucht eitje makkelijker kan innestelen. Dat laatste is ook de reden dat ik er ooit mee ben begonnen. Yvonne. Nee toch meis! Ik had het je zo gegund deze ronde.
Ik heb heel google afgespeurd over tarwekiem olie en las echt dat het verschillend was. Ik denk dat het bij een langere cyclus wel kan helpen om je ei te vervroegen. Ik hoop dat jullie er snel ook geluk mee hebben. Ik ben overigens nu wel ermee gestopt..
Oh yvonne nee...... het kan ook nog een innestelingsbloeding zijn...... houd moed meid en duim hier dat het bloeden snel weer stopt.... in ieder geval een digitale knuffel van mij.
Dank jullie lieve meiden! Rotdag....Misschien voel ik me morgen weer wat positiever. Dit is de eerste ronde dat ik me zo voel. Vooral ook door de vage streepjes, het ziekenhuis dat er aan komt en de enorrrme aders over mijn borsten. Net nog weer gekeken, ze zitten over beide borsten. En Mark de test van vandaag laten zien en die zegt gelijk: oh ze worden echt duidelijker! ( mannen zijn slechte tuurders en deze zag hij meteen) Heb niet echt buikpijn maar als ik ga plassen verlies ik wel helderrood bloed. Niet mega veel maar krijg er geen positief gevoel bij Ik haat dit!! Dat heen en weer geslinger...blèèh! Neem volgende week de test van vandaag wel mee naar het ziekenhuis. Kijken wat mijn gynaecoloog er over zegt. Durf steeds bijna niet te gaan plassen.... Jullie horen van mij! Liefs, Yvonne
Oh nee niet jij ook sateschnitzel.... hoop dat het bloeden snel stopt.... voor jou ook yvonne.... en ik you ook de test gewoon mee nemen... hier vanaf gisteren erg onrustige buik, totaal niet pijnlijk.maar lijkt druk aan het werk te zijn.... ook heb ik nooit geen menstruatie klachten...dus kan ook niks vergelijken... blijft spannend. heb mezelf voor genomen om morgenochtend pas weer te testen. als mijn instinct klopt zou ik dan het streepje toch iets duidelijker moeten zien...