Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Kwaliteit hier weer bagger...Dat is zo jammer!

Wauw wiesss had je echo net niet gezien!! Alweer zo'n prachtige baby!!!

Liefs,
    Yvonne

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik hoef niet eens te turen Yvonne. Ik zie hem meteen.
    Hoop dat hij oploopt

3. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Yvonne ik zie hem ook eigenlijk direct zonder lang te kijken. Ik hoop het zo voor je meid! Ik ga duimen!

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Neee niet doen! Slik de tarwekiemolie pas vanaf je eisprong. Anders kan het je ei verlaten en heb je een ellenlange cyclus. Dus ik zou het niet doen.
    Ik slikte eerst elke dag 1x tko. Deze cyclus niks en jawel mijn ei was een dag eerder :) en nu slik ik het omdat mijn lf niet lang genoeg was. Heeft dus gewerkt :)

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Yvonne ik zie toch ook een tuurstreepje hoor. Kun je de foto nog van dichterbij nemen?
    Test gewoon morgenochtend met ochtendurine. Als er dan binnen 30 minuten (neem aan dat je kv gebruikt) een streep staat is er wel hcg aanwezig mi. Je zit dan toch al weer een dag dichter bij nod. Maar wees ook realistisch en lees die krengen niet af na een halve dag, dan maak je jezelf gek (weet ik alles van namelijk;))
    Ik vind het naar dat je je zo rot voelt :( knufferdeknufffffel

6. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank jullie lieverds!
    Ik probeer in mijn achterhoofd te houden dat het niks kan zijn...
    Maar vind het zó vreemd dat ik dan op verschillende soorten testen streepjes pies...En KV was vanmiddag echt gelijk aanwezig. Toen zelfs duidelijker dan nu vind ik zelf.

Ik zal nog wat verder inzoomen!

Bijgevoegde bestanden:

7. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Met de tko ben ik het niet helemaal eens adriana. Ik denk echt dat het per persoon verschillend is. Ik had een cyclus van 35 dagen en het heeft mijn ei vervroegd en ineens een cyclus van 28 dagen en zwanger.

Hoe is je cyclus pepper? Als je een lange cyclus hebt zou ik het gewoon eens proberen. Baad het niet schaad het niet.

8. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik zie hem ook goed zonder te turen hoor yvonne. hoop dat hij mooi gaat oplopen. liefs stefanie

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Bloed.......:(

10. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Ow erg balen Yvonne! Misschien eerst nog even afwachten of het echt doorzet! En wat is je temp of houd je dat nooit bij?

11. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    BVS Wij zijn net bezig dus echt inzicht in mijn cyclus heb ik niet. Begin december gestopt met de pil, 10 december onttrekkingsbloeding, vandaag is de menstruatie weer volledig doorgebroken, 30 dagen later dus.
    Denk dat ik deze cyclus maar ga kijken hoe ik reageer op tarwekiemolie, vanaf het begin direct dan.

12. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Ohnee 😩 Wat ontzettend naar! Is het doorgezet?

13. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik zou deze rond misschien nog even afwachten en pas vanaf je ei gaan slikken. Dit omdat je pas 1 cyclus hebt gehad. Als deze weer rond de 30 is zou je kunnen overwegen. Misschien handig om ovu testen te gebruiken dan krijg je een goede kijk op je cyclus. Als je zeker weet dat je ei is geweest begin je met het slikken van de tarwekiem olie.

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Bvs: je hebt gelijk hoor, iedere vrouw kan er anders op reageren. Maar ik moet zeggen dat ik hier op t forum veel lees over dat het je ei verlaat. en het zou moeten zorgen dat je baarmoederslijmvlies dikker en zachter wordt zodat een bevrucht eitje makkelijker kan innestelen. Dat laatste is ook de reden dat ik er ooit mee ben begonnen.

Yvonne. Nee toch meis! Ik had het je zo gegund deze ronde.

15. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb heel google afgespeurd over tarwekiem olie en las echt dat het verschillend was. Ik denk dat het bij een langere cyclus wel kan helpen om je ei te vervroegen. Ik hoop dat jullie er snel ook geluk mee hebben.
    Ik ben overigens nu wel ermee gestopt..

16. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Oh yvonne nee...... het kan ook nog een innestelingsbloeding zijn...... houd moed meid en duim hier dat het bloeden snel weer stopt.... in ieder geval een digitale knuffel van mij.

17. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank jullie lieve meiden!
    Rotdag....Misschien voel ik me morgen weer wat positiever. Dit is de eerste ronde dat ik me zo voel. Vooral ook door de vage streepjes, het ziekenhuis dat er aan komt en de enorrrme aders over mijn borsten. Net nog weer gekeken, ze zitten over beide borsten. En Mark de test van vandaag laten zien en die zegt gelijk: oh ze worden echt duidelijker! ( mannen zijn slechte tuurders en deze zag hij meteen)

Heb niet echt buikpijn maar als ik ga plassen verlies ik wel helderrood bloed. Niet mega veel maar krijg er geen positief gevoel bij ;)

Ik haat dit!! Dat heen en weer geslinger...blèèh! Neem volgende week de test van vandaag wel mee naar het ziekenhuis. Kijken wat mijn gynaecoloog er over zegt.

Durf steeds bijna niet te gaan plassen....
    Jullie horen van mij!

Liefs,
    Yvonne

18. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Oh yvonne sterkte meid. Het is je zo gegund!

19. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Wat RUK Yvonne!! *knuff*

Hier ook bloed..Blegh! :(

20. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Oh nee niet jij ook sateschnitzel.... hoop dat het bloeden snel stopt....

voor jou ook yvonne.... en ik you ook de test gewoon mee nemen...

hier vanaf gisteren erg onrustige buik, totaal niet pijnlijk.maar lijkt druk aan het werk te zijn....
    ook heb ik nooit geen menstruatie klachten...dus kan ook niks vergelijken... blijft spannend. heb mezelf voor genomen om morgenochtend pas weer te testen. als mijn instinct klopt zou ik dan het streepje toch iets duidelijker moeten zien...

Deel Deze Pagina