Testdrrrrang!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ennovy, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Balen Soezetje! Sterkte!
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

2. Soezetje

Soezetje Actief lid

27 okt 2014
    101
    0
    0
    Bedankt lieve meiden! Ik denk dat ik vanavond lekker met manlief uit eten ga bij een sushirestaurant, ben daar nu al ruim een maand of drie niet meer geweest, en ook geen druppel alcohol meer genomen vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben. Maar ja, nu ik zeker weet dat ik niet zwanger ben op dit moment, mag er vanavond best een borreltje en sushi langskomen van mij :p

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Oh Soezetje... Vanavond lekker uit eten gaan en een borreltje erbij meis....Hier nog wel in spanning... Ik dacht dat mijn testjes niet zouden oplopen terwijl ik vanochtend een testje had die toch wel een klein beetje duidelijker is dan eerder......
    Ik zal hem even toevoegen voor de goede ''tuurders'' onder ons.... Zit nu 3 dagen voor NOD... ( de 15e is dus donderdag hahahaha)

Ben benieuwd naar jullie eerlijke reactie's

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Potsiedikke...Hier in het echt zie ik em veel beter..jammer dat de kwaliteit zo veel minder wordt pffff

5. Soezetje

Soezetje Actief lid

27 okt 2014
    101
    0
    0
    Ik meen op foto 2 een heel licht streepje te zien....

6. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    ja daarom zei ik ook, hier zie ik hem toch echt wel veel duidelijker dan op de foto...Pffff frustrerend hoor hahahaha

7. Soezetje

Soezetje Actief lid

27 okt 2014
    101
    0
    0
    Ik zou op je eerste NOD nog een keer testen als ik jou was. Maar ja, ik weet ook dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, ik heb er afgelopen week ook 5 of 6 tests doorheen gejaagd..... Ik heb nu ook geen tests meer liggen thuis, en heb me heilig voorgenomen om pas weer een test te kopen als ik echt na mijn eerste NOD zit. Als ik ze niet heb, dan kan ik ook niet testen :p Want dat vind ik toch ook wel een nadeel van die vroege tests van tegenwoordig. Al vanaf 4 dagen voor je NOD kun je positief testen, maar als je dan de kleine lettertjes leest, is er maar een vrij klein percentage dat ook daadwerkelijk positief test. En tijdens en vlak na de innesteling kan er ook nog zoveel mis gaan. Test je eerst misschien positief, om daarna alsnog ongesteld te worden. Dus nee, voor mij geen vroege tests meer, word er alleen maar heel vervelend van.

8. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    ik hoef niet te turen. zie hem duidelijk. hoop dat ze mooi oplopen

9. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    ik heb mezelf nu ook voor genomen om pas donderdag weer te testen......Weet ook dat het heel vaak nog mis gaat voor NOD....Maar ja.....dat is moeilijk hoor, heb hier ook geen tests meer liggen hahahahaha.....

10. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Wat ik heb gedaan is op NOD met de clear blue getest. Je kan ook om de dag testen HCG verdubbeld dus op woensdag zou hij al duidelijker moeten zijn

11. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hey meiden
    Me hier al een tijdje niet gemeld omdat het hier zoo druk is haha!
    Wel meegelezen! Wilde toch even melden dat ik zwanger ben!!
    Gisteren positieve clearblue en testjes lopen op! Superblij en ik wens jullie allemaal hetzelfde gevoel!
    Xxx

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26 KB
      Weergaven:
      10
  12. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Gefeliciteerd loezzz

13. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Gefeliciteerd Loezzz...geweldig nieuws...

Hier toch nog even foto's gemaakt hoe mijn test van vandaag is opgedroogd.....Dit kan toch geen indroogstreepje meer zijn????

14. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    pfffff en weer zie ik em hier niet goed op

15. Sateschnitzel

30 jun 2014
    79
    9
    8
    Vrouw
    Werkvoorbereider
    Noord Holland
    Absoluut, dat probeerde we vorig jaar al omdat we dat een mooie maand vonden maar toen niet gelukt. Ah twee keer is scheepsrecht ;)

Lief en Loezzz: gefeliciteerd!!

Stefanie: een aantal pagina's terug vond ik 'm duidelijker maar misschien wordt ik nu afgeleid door die donkere streep...

Balen Soezetje!

En wat een prachtige echo Wiesss!! Gefeliciteerd heel mooi.

Hier vandaag een afspraak gemaakt bij HA voor a.s donderdag. Zijn inmiddels ruim een jaar verder en het lijkt me tojd voor vervolgstappen. Zeker gezien de natuurlijke manier nooit zal lukken..
    Ik was al onder behandeling bij een gyneacoloog in het rode kruis waarbij mijn cyste werd geconstateerd en volgens hem zag alles er prima uit. Ik mocht bij hem terug komen en het is een zeer fijne man. Maar eventuele behandelingen zouden niet allemaal daar kunnen plaats vinden en ze doen geen behandelingen in het weekend. Gezien mijn eisprong meestal in het weekend valt, wordt dat niks.
    Daarom willen we graag naar het VU. Hier is de slagingskans zeer groot tot het grootst en is de kennis ruim. Mijn collega loopt daar ook en die zijn van de eerste keer IVF zwanger na ruim 15 maanden proberen. De procedure en onderzoeken schijnen zeer vlot verlopen te zijn en ze konden naar begrippen snel beginnen met de behandeling.
    Nu hoop ik niet op IVF en steven ik liever af op IUI maargoed je weet het niet.
    Eerste stap iig weer gezet. Spannend..

16. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    @Loezzz wat heerlijk voor je, gefeliciteerd!
    Duim voor je!!

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Sateschnitzel
    Wat stom dat ze geen behandelingen doen in het weekend! En mag ik zeggen dat ik het erg snel vind, na 15 maanden al meteen ivf? Is wel lekker natuurlijk want wachten sucks en het duurt allemaal al lang genoeg ;) hopelijk lukt het jullie nog spontaan of anders met iui.

Stefanie ik zie echt wel een streep hoor! Ben benieuwd naar je volgende test, die is vast hartstikke positief :)

Loezzz!! Wauw gefeliciteerd! Wat een mooi rijtje testen daar is geen twijfel meer mogelijk. Nu genieten van je zwangerschap!

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Gefeliciteerd LOEZZZZ! :D

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25